لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنظیم مرورگر پیشفرض در مک او اس

تنظیم مرورگر پیشفرض در مک او اس

 به طور پیشفرض سیستم عامل مک او اس از مرورگر اینترنتی سافاری استفاده میکند. این مرور گر از لحاظ رابط کاربری و همچنین امنیت، با سیستم عامل مک او اس و دستگاه های تولید شده توسط شرکت اپل سازگارتر است. به همین دلیل اپل به کاربران توصیه میکند تا از این مرورگر برای گشت و گذار در اینترنت استفاده کنند.

در این میان، کاربران به دلایل مختلف سعی میکنند تا از مرورگر های دیگری نظیر فایرفاکس و گوگل کروم در کامپیوتر مک خود استفاده کنند. به همین دلیل این دسته از کاربران تصمیم میگیرنند تا مرورگر پیش فرض خود را از سافاری به گوگل کروم و یا فایرفاکس تغییر دهند.

تغییر مرورگر پیشفرض به نرم افزار ثانویه، باعث میشود تا هنگام کلیک کردن روی لینک های مختلف و همچنین گشت و گذار در اینترنت، مرورگر انتخاب شده باز شود و دیگر کاربران با سافاری کاری نداشته باشند و دستگاه به صورت خودکار لینک ها را با کروم یا فایرفاکس باز کند. 

تنظیم مرورگر پیشفرض در مک او اس

روش انجام این کار بسیار آسان است و تنها کافی است چند کار ساده را در دستگاه خود انجام دهید.

پیش از اینجا هر کاری ابتدا باید از نصب بودن مرورگر ثانویه روی سیستم عامل دستگاه خود مطمئن شوید. در صورتی که این نرم افزارها را روی دستگاه خود نصب ندارید، کافی است به وب سایت گوگل کروم یا فایرفاکس مراجعه کرده و سپس با دریافت فایل نصبی آن‌ها را روی سیستم عامل دستگاه خود نصب کنید. گفتنی است که شما می‌توانید مرورگرهای دیگر که محبوبیت کمتری در میان کاربران دارند را نیز روی دستگاه خود نصب کنید.

پس از نصب مرورگر، کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

  • 1.منوی اپل را از بالا و سمت چپ سیستم عامل باز کنید و وارد System Preferences بشوید
  • 2.به زیر شاخه General بروید
  • 3.در این بخش می‌توانید گزینه default web browser را ببینید. در روبروی این بخش می‌توانید مرورگر پیش‌فرض خود را انتخاب کنید. در صورتی که هر یک از مرورگرها روی دستگاه شما نصب باشند، در دراپ داون این بخش به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید آن را به صورت پیش‌فرض روی سیستم عامل دستگاه خود تنظیم کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420