لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر فاش شده احتمالی از آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس

تصاویر فاش شده احتمالی از آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس

 یکی از کاربران فعال در زمینهافشای محصولات الکترونیکی به تازگی تصاویری احتمالی از آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس را منتشر کرده است که از طریق آن‌ها می‌توان به ظاهر احتمالی این تلفن هوشمند پی برد.

Benjamin Geskin از چند ساعت پیش تصاویری از قسمت جلویی و پشتی آیفون 6.1 اینچی را منتشر کرده است. این تصاویر به منظور درک بهتر ابعاد این تلفن هوشمند، آن را در کنار آیفون 6.5 اینچی یا همان آیفون ایکس پلاس نیز قرار داده است. در حقیقت این تصاویر، ظاهر پشتی و جلویی دو مدل از آیفون‌های 2018 را نشان می‌دهد که طی آن‌ها مشخص شده که بزرگ‌ترین آیفون امسال با همان ظاهر آیفون ایکس که در سال گذشته معرفی شده است، تولید خواهد شد.

این تصاویر حاکی از آن است که اپل در تولید تمامی تلفن‌های هوشمند امسال خود، دکمه هوم را حذف خواهد کرد و کاربران آیفون 9 نیز همانند دیگر تلفن‌های هوشمند این کمپانی باید از رابط کاربری جدید به همراه هوم بار استفاده کنند. 

 در این تصاویر همچنین مشخص شده است که آیفون 6.1 اینچی با دوربین تک لنزه تولید می‌شود. این در حالی است که آیفون ایکس پلاس همانند آیفون ایکس و نسخه دوم این تلفن هوشمند با دوربین دو لنزه تولید و عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعات قابل اعتماد، اپل تصمیم دارد تا در سال جدید، سه مدل تلفن هوشمند را به بازار عرضه کند. این تلفن‌های شامل نسخه دوم آیفون ایکس با سایز 5.8 اینچ می‌شود که ظاهر آن با مدل 2017 کاملاً مشابه خواهد بود. نسخه پرچم‌دار آیفون‌های 2018 قرار است با عنوان آیفون ایکس پلاس یا آیفون ایکس آی پلاس ( iPhone X Plus یا iPhone XI Plus ) به دنیا معرفی شود.

در کنار این دو دستگاه، نسخه میان رده آیفون‌های 2018 قرار است با عنوان احتمالی آیفون 9 آماده عرضه به بازار شود که در حقیقت نسخه بزرگ‌تر و بهبود یافته آیفون 8 به حساب میاید. 

بیشتر بخوانید

برای آگاهی از تاریخ پیش فروش آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید

زمان فروش ایفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373