لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لوازم جانبی آیپد امسال تغییر می‌کند

لوازم جانبی آیپد امسال تغییر می‌کند

شایعات در مورد تغییر طراحی آیپد پروهای امسال به تازگی منتشر شده است و حالا بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل امسال در کنار عرضه این محصولات، لوازم جانبی آیپد را نیز تغییر خواهد داد.

اپل تصمیم دارد تا در سال جدید همانند آیفون‌ها جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را از آیپد نیز حذف کند. علاوه بر این، طراحی بدنه این محصولات به طور کامل تغییر پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیاری از افراد بر این باور هستند که اپل در سال جدید لوازم جانبی آیپد را نیز تغییر خواهد داد.

فرایند تغییر لوازم جانبی آیپد شامل تغییر محصولات اختصاصی مورد نیاز برای آیپد پرو و همچنین ابزارهای صوتی و تصویری تمامی این سری از محصولات می‌شود. با معرفی آیپد پروهای 2018، اپل ممکن است که اسمارت کیبوردهای مخصوص این محصول را تغییر دهد تا امکان حمل این محصولات آسان‌تر شود و فاکتورهایی نظیر ضخامت و وزن این محصولات را کاهش دهد.

علاوه بر این، طراحی تمام صفحه به کار رفته در سری جدید آیپد پرو، باعث می‌شود تا برخی از لوازم جانبی آیپد نظیر اسمارت کاورها و قاب‌ها نیز تغییر پیدا کند. علاوه بر این بدیهی است که ابزارهای مصرفی نظیر محافظ نمایشگر نیز باید با سازگاری با این محصولات تغییر پیدا کنند.

در این میان، حذف جک 3.5 میلی متری از آیپد پروهای امسال باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران نیازمند کابل‌های تبدیل این خروجی به درگاه لایتنینگ شوند. با این حال بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که اپل در سال جدید این تبدیل را از بسته بندی آیفون‌ها حذف می‌کند و کاربران آیفون‌ها و آیپدهای 2018 باید این ابزار جانبی را به صورت جداگانه خریداری کنند. این مسئله همچنین باعث می‌شود تا شرکت‌های مختلف تولید کننده لوازم جانبی آیپد و آیفون نیز اقدام به تغییر کاربرد و اتصال‌های به کار رفته در مدل‌های جدید ابزارهای خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373