لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسل نهم پردازنده‌های اینتل روی مک بوک پرو 2019 آماده عرضه نخواهد شد!

نسل نهم پردازنده‌های اینتل روی مک بوک پرو 2019 آماده عرضه نخواهد شد!

شرکت اپل به تازگی از سری لپ تاپ‌های حرفه‌ای خود رونمایی کرده است؛ اما حالا خبرهای منتشر شده از شرکت اینتل، حاکی از آن است که نسل نهم پردازنده‌های اینتل، برای عرضه روی مک بوک پرو 2019 آماده نخواهند شد.

اینتل به تازگی اعلام کرده است که تراشه‌های 10 نانومتری این کمپانی که قرار است با عنوان نسل نهم پردازنده‌های این کمپانی و با نام تجاری «کانون لیک» تولید شوند، به دلیل تأخیرهای مختلف، تا ماه‌های پایانی سال 2019 میلادی آماده عرضه نخواهند شد. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از آن باشد که شرکت اپل در تولید مک بوک پرو 2019 امکان استفاده از این تراشه‌ها را نخواهد داشت.

سخنگوی اینتل در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری CNBC تأکید کرده است که عرضه سری تراشه‌های کانون لیک تا فصل تعطیلات سال 2019 میلادی به تأخیر خواهد افتاد که این مسئله باعث می‌شود تا عرضه کامپیوترهای مبتنی بر آن تا اوایل سال 2020 به تعویق بیافتد.

از آنجایی که اینتل فعلاً به عنوان تأمین کننده اصلی پردازنده‌های کامپیوترهای مک فعالیت می‌کند، این مسئله باعث می‌شود تا اپل در تولید سری مک بوک پرو 2019 با مشکلاتی جدی مواجه شود. در حقیقت اپل به دلیل این مسئله، با سه گزینه متفاوت مواجه خواهد بود. گزینه اول، به تأخیر انداختن عرضه مک بوک پرو 2019 و ارائه آن در ماه‌های پایانی سال آینده میلادی است. گزینه دوم، عرضه مک بوک پرو 2019 بدون پردازنده‌های 10 نانومتری و تولید آن با پردازنده‌های قبلی است و همچنین گزینه سوم، عرضه مک بوک پرو 2019 با پردازنده‌های تولید شده توسط شرکت AMD است.

در این میان، اپل تصمیم دارد تا نهایتاً تا پایان سال 2020 میلادی پروژه خود برای تولید اختصاصی پردازنده‌های پرمصرف و کم مصرف را شروع کند و از این پس کامپیوترهای مک را به صورت اختصاصی با پردازنده‌های خود تولید و عرضه کند. این مسئله علاوه بر تسلط بیشتر اپل روی تولید کامپیوترهای مک، باعث می‌شود تا امکان نفوذ و هک کردم مک او اس برای نصب روی کامپیوترهای متفرقه مبتنی بر پردازنده‌های اینتل نیز از بین برود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420