لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آینه هوشمند جدید فیلیپس با امکان کنترل از طریق آیفون‌ها با پشتیبانی از هوم کیت

آینه هوشمند جدید فیلیپس با امکان کنترل از طریق آیفون‌ها با پشتیبانی از هوم کیت

 شرکت فیلیپس به تازگی از یک محصول جدید از سری چراغ‌های هوشمند Hue رونمایی کرده است.

آینه هوشمند Hue Adore که به تازگی از طرف فیلیپس رونمایی شده است، نه تنها عملکرد یک چراغ خواب، بلکه عملکرد یک آینه را نیز دارد. Hue Adore همانند دیگر محصولات تولید شده توسط فیلیپس، قابلیت پشتیبانی از بستر نرم افزاری کنترل خانه‌های هوشمند اپل یعنی هوم کیت را دارد و می‌تواند از طریق اپلیکیشن Home نصب شده در آیفون‌ها کنترل شود.

کاربران می‌توانند از طریق هوم کیت، میزان شدت نور نمایش داده شده در اطراف این آینده هوشمند را کنترل کنند، علاوه بر این، امکان تغییر رنگ نور تابیده شده به صورت پیوسته نیز وجود دارد تا کاربران بر اساس شرایط مختلف، بتوانند سبک نوردهی خانه یا اتاق خواب خود راتنظیم کنند. تمامی محصولات خانه هوشمند شرکت فیلیپس که با عنوان Hue تولید می‌شوند، امکان کنترل رنگ نور تابیده شده تا 16 میلیون رنگ را دارند. تمامی رنگ‌های تعبیه شده در چراغ‌های ال ای دی این محصول، به صورت پیوسته قابل تنظیم هستند. علاوه بر این، فیلیپس امکان تاباندن نور کاملاً سفید را نیز در آن تعبیه کرده است.

تمامی مدل‌های این چراغ‌ها، از مجموعه‌ای از ال ای دی‌ها تولید شده‌اند که علاوه بر مصرف انرژی به صورت بهینه و کم، از طول عمر مفید کارکرد بسیار خوبی برخوردار هستند. گفتنی که Hue Adore می‌تواند با دیگر محصولات تولید شده توسط فیلیپس، به طور هم‌زمان کار کند و نور دقیق خانه را که توسط کاربر تعیین می‌شود را به محیط خانه بتاباند. فیلیپس همچنین در تولید Hue Adore از استاندارد IP44 استفاده کرده است تا این آینه هوشمند در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم باشد. به همین دلیل کاربران می‌توانند به صورت مستقیم از این آینه هوشمند در دستشویی‌ها و حمام‌ها نیز استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373