لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعاتی دقیق از آیپد پرو 2018 منتشر شد

اطلاعاتی دقیق از آیپد پرو 2018 منتشر شد

 وب سایت ژاپنی Macotakara به تازگی اطلاعاتی دقیق از نحوه کارکرد و طراحی آیپد پرو 2018 منتشر کرده است و نشان از آن دارد که تنها تغییرات اعمال شده در این محصولات به حذف جک 3.5 میلی متری خروجی صدا محدود نیست.

بر اساس این گزارش، ابعاد یکی از نسخه های این محصولات، برابر با 247.5 در 178.7 در 6 میلی متر است که نسبت به آیپد 10.5 اینچی امروزی نازک تر و کوچک تر است. آیپد 10.5 اینچ معرفی شده در سال 2017 دارای ابعاد 250.6 در 174.1 در 6.1 میلی متر بوده است.

در این میان، نسخه بزرگ این محصول نیز با ابعاد 280 در 215 در 6.4 میلی متر تولید میشود که نسبت به آیپد پرو 12.9 اینچی که با ابعاد 305.7 در 220.6 در 6.9 ساخته شده بود، بسیار کوچکتر شده است.

بر اساس این گزارش، تنها تغییرات ارائه شده در سری آیپد پرو 2018 تنها محدود به حذف جک 3.5 میلی متری نمیشود؛ بلکه این محصولات با استفاده از نمایشگر های بدون حاشیه و حذف دکمه هوم و متعلقات آن نظیر تاچ آیدی، به سیستم احراز هویت بیومتریک مبتنی بر تشخیص چهره با عنوان فیس آیدی مجهز میشوند. بر اساس ادعای وب سایت Macotakara، فیس آیدی تعبیه شده در آیپد پرو 2018 تنها در حالت افقی پاسخگو خواهد بود و کاربران در صورت استفاده از آیپد به صورت عمودی امکان احراز کردن هویت خود به فیس آیدی را نداشته و باید از رمز عبور برای باز کردن قفل آیپد استفاده کنند.

در توضیحات این گزارش آمده است که اپل با توسعه ابزارهای جانبی مانند اسمارت کیبورد برای آیپد پرو 2018 حالت پیشفرض کارکرد این محصولات را به صورت افقی در نظر گرفته است و کاربران در حالت استفاده عمودی از این تبلت ها امکان استفاده از آن را نخواهند داشت. این در حالی است که آیپد پروهای پیشین در تمامی حالات امکان استفاده از تاچ آیدی به عنوان یک سیستم احراز هویت بیومتریک را داشتند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420