لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جک 3.5 میلی متری از آیپد پروهای امسال نیز حذف خواهد شد

جک 3.5 میلی متری از آیپد پروهای امسال نیز حذف خواهد شد

 شایعات جدید منتشر شده از سری 2018 آیپد پروها، حاکی از آن است که اپل در تولید این محصولات تصمیم دارد تا جک 3.5 میلی متری خروجی صدا را از بدنه آن‌ها حذف کند.

تا پیش از این، اپل در سال 2016 در تولید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، این خروجی صدای آنالوگ را حذف کرده بود و پس از آن دیگر در تولید آیفون‌های جدیدتر از آن استفاده نکرده بود. پس از سال 2016 تنها سری محصولات مک و آیپدها بودند که از این خروجی جک 3.5 استفاده می‌کردند؛ اما حالا اپل در تولید آیپدهای 2018 نیز تصمیم دارد تا این درگاه را حذف کند.

با این حساب، از سال 2018 به بعد تنها محصولات تولید شده توسط شرکت اپل که از این خروجی بهره خواهند برد، شامل کامپیوترهای مک نظیر مک بوک‌ها و آیمک‌ها خواهند شد.

کاربران این سری از محصولات، همانند آیفون‌های جدید برای اتصال هندزفری‌های مختلف به آیپد پروهای جدید باید از تبدیل جک 3.5 میلی متری به لایتنینگ و یا هندزفری‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی بلوتوث استفاده کنند. این اقدام اپل در قدم اول باعث می‌شود تا میزان مصرف کاربران از دانگل‌های مختلف و همچنین استفاده از هندزفری‌ها و اسپیکرهای بلوتوثی بیشتر شود.

در سال 2016 که اپل برای اولین بار اقدام به حذف درگاه آنالوگ خروجی صدا کرد، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده ابزارهای الکترونیکی اقدام به تمسخر اپل کردند، این در حالی است که بعدها همین کمپانی‌ها در تولید محصولات آینده خود، اقدام به حذف جک 3.5 میلی متری خروجی صدا کردند. اما حالا اقدام اپل برای تعمیم حذف جک 3.5 میلی متری به آیپدها، نشان می‌دهد که این کمپانی نه تنها از اقدام خود پیشمان نیست، بلکه تصمیم دارد تا این خصوصیت را به دیگر دستگاه‌های خود نیز گسترش دهد. به همین دلیل می‌توان پیش بینی‌هایی در مورد حذف این خروجی صدا از سری کامپیوترهای مک در سال‌های 2019 و 2020 را نیز مطرح کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420