لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

میزان قابل توجه فروش اپل واچ در طول سه ماه گذشته

میزان قابل توجه فروش اپل واچ در طول سه ماه گذشته

بر اساس گزارش‌های آماری و تجاری منتشر شده، شرکت اپل در طول سه ماه گذشته نزدیک به 3.5 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

این گزارش توسط موسسه Canalys منتشر شده است که طی آن مشخص شده که میزان فروش اپل واچ سری 3 در فصل مالی دوم سال 2018 بیشتر از دیگر مدل‌های این ساعت هوشمند بوده است. در این میان، همچنین مشخص شده که میزان فروش تمامی سری‌های اپل واچ نسبت به محصولات رقیب نظیر تولیدات شرکت فیت بیت در بازه سه ماهه دوم سال جاری میلادی بسیار بیشتر بوده است و در حقیقت اپل در زمینه فروش محصولات پوشیدنی هوشمند به رتبه اول دست یافته است.

قابلیت‌هایی نظیر بررسی ضربان قلب، میزان فعالیت‌های ورزشی مختلف، پشتیبانی از اپلیکیشن‌های متنوع و همچنین امکان برقراری ارتباط به صورت مستقل از تلفن‌های هوشمند در اپل واچ‌ها باعث شده تا میزان فروش این ساعت‌های هوشمند به طرز قابل توجهی در بازار جهانی بیشتر باشد.

البته در آمارهای منتشر شده، مشخص شده است که سهم بازار اپل واچ‌ها نسبت به سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی تا حدودی کاهش داشته است. سهم فروش اپل واچ در فصل اول مالی 2018 نزدیک به 43 درصد بوده است، اما سهم این محصولات در بازه سه ماهه دوم به 34 درصد کاهش پیدا کرده است. تحلیلگران بر این باور هستند که این مسئله به طور مشخص به مسائلی نظیر افزایش تمایل کاربران برای خرید در بازه تعطیلات کریسمس و همچنین انتظار برای معرفی و عرضه سری چهارم اپل واچ‌ها مربوط بوده است.

گفتنی است که اپل در این بازه زمانی، نزدیک به 250 هزار واحد از اپل واچ سری 3 نسخه ال تی ای را در آسیا به فروش رسانده است و با همین میزان، توانسته به پرفروش‌ترین محصول در نوع خود تبدیل شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373