لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش ۱۹۵ درصدی درآمد دولت پس از اجرای رجیستری

افزایش ۱۹۵ درصدی درآمد دولت پس از اجرای رجیستری

 حمیدرضا دهقانی نیا به تازگی اعلام کرده است که درآمد دولت از اجرای طرح ثبت مشخصات تلفن همراه (رجیستری) نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۵ درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش دهقانی نیا، درآمد دولت از مهر ماه سال ۹۵ تا خرداد ماه سال 1396 و نیز از برج 7 سال 1396 تا برج 3 سال جاری از ۷۱۵۰ میلیارد ریال به ۲۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافته که بیانگر رشد ۱۹۵ درصدی درآمد دولت به خاطر طرح رجیستری است.

مدیرِ کلِ فناوریِ اطلاعات و ارتباطاتِ ستادِ مرکزیِ مبارزه با قاچاقِ کالا و ارز در عین حال افزود که طرح رجیستری در آینده نزدیک علاوه گوشی‌های موبایل در مورد دیگر تجهیزاتی که از سیستم‌های ارتباطی استفاده می‌کنند نیز گسترش می‌یابد. وی ادامه داد که یک سری نقاط ثبات در طرح رجیستری مدِ نظر است که پس از ثبات و اتفاق قول در این نقاط بر اساس اولویت‌های آتی نسبت به رجیستری کالاهای مرحله بعدی دستورهای لازم در نظر گرفته می‌شود.

دهقانی نیا همچنین در مورد فعالان حوزه واردات دستگاه‌های موبایل با ارز دولتی گفت که از طریق طرح رجیستری اطلاعات افراد متخلف به دست آمده است و حالا این داده‌ها در اختیار سازمان تعزیرات قرار گرفته است که این سازمان پرونده‌ها را مورد بررسی قرار خواهد داد و بر اساس شواهد و مدارک حکم مورد نظر را صادر خواهد کرد.

طرح رجیستری از مهر ماه سال 1396 اجرایی شد و پس از آن خریداران تلفن‌های همراه مختلف، نظیر آیفون‌های جدید برای خرید محصول تازه، مجبور به ثبت کد 15 رقمی گوشی خود در سامانه همتا بودند. سامانه همتا در حقیقت به خریداران و همچنین دولت درزمینهٔ خرید و فروش قانونی گوشی‌های تلفن همراه کمک می‌کرد و همچنین قرایند احراز هویت صاحبان گوشی‌های همراه را آسان‌تر می‌کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420