لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام: آیفون 2018 همگی با مودم‌های اینتل تولید خواهند شد

کوالکام: آیفون 2018 همگی با مودم‌های اینتل تولید خواهند شد

 شرکت کوالکام به تازگی اعلام کرده است که اپل تصمیم دارد تا در تولید آیفون‌های 2018 به‌صورت اختصاصی از تراشه‌های مودم تولید شده توسط اینتل استفاده کند.

اختلاف‌های میان کوالکام با اپل از سال گذشته، باعث شده تا کوپرتینویی‌ها تمایلی به ادامه همکاری با کوالکام نداشته باشند و پس از آن با شرکت‌های دیگر درزمینهٔ تأمین تراشه‌های مودم همکاری کنند. هفته گذشته، کوالکام اعلام کرده بود که سرعت دانلود تلفن‌های هوشمند مبتنی بر تراشه‌های تولید شده توسط اینتل نظیر آیفون ایکس، بسیار کمتر از سرعت دانلود تراشه‌های تولید شده توسط کوالکام است.

اما حالا جورج دیویس، مدیر بخش مالی کوالکام اعلام کرده است که اپل تصمیم دارد تا به‌صورت اختصاصی از مودم‌های اینتل در تولید آیفون‌های 2018 استفاده کند. در حقیقت تمامی مدل‌های این تلفن‌های هوشمند که شامل یک آیفون 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی و دو تلفن هوشمند پرچم‌دار با نمایشگرهای اولد 5.8 و 6.5 اینچی می‌شود، به‌صورت اختصاصی از مودم‌های ارتباطی اینتل استفاده می‌کنند.

تا پیش از این، کوالکام بارها اعلام کرده بود که قطع همکاری اپل با این کمپانی به ضرر کاربران آیفون‌ها ختم خواهد شد و از اپل درخواست کرده بود تا همکاری خود را با کوالکام ادامه دهد. کوالکام با انتشار تبلیغات منفی سعی داشت تا آیفون‌های مبتنی بر مودم‌های اینتل را درزمینهٔ ارتباط به شبکه تلفن همراه، ضعیف‌تر از آیفون‌های قدیمی‌تر نشان دهد. با این حال، بسیاری از کاربران آیفون‌های جدید، از تلفن هوشمند خود راضی بوده‌اند و تبلیغات منفی کوالکام و شرکا تجاری آن نظیر سامسونگ، بی‌اثر بوده است.

ادعای جدید کوالکام در حالی مطرح شده است که از زمان قطع همکاری اپل با این شرکت، سهام کوالکام به یک باره کاهش پیدا کرد و بسیاری از تحلیلگران پیش بینی‌هایی در مورد ورشکستگی کوالکام را مطرح کردند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373