لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چرا عملکرد اپل در هند ضعیف بود؟

چرا عملکرد اپل در هند ضعیف بود؟

حدود دو هفته از زمان انتشار خبرهای مربوط به مشکلات اپل در هند می‌گذرد. اپل در طول یک سال گذشته، کمتر از یک میلیون آیفون در هند فروخته است و از طرف دیگر رگولاتوری این کشور به تازگی اپل را تهدید به توقف کارکرد آیفون‌ها کرده است.

به طور مشخص اپل از سال 2016  رسما وارد بازار هند شد و در آن زمان تیم کوک اعلام کرد که اپل با ورود به هند می‌تواند موفقیتی تاریخی را برای خود به ثبت برساند. هند در حقیقت یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا است که از طرفی دومین بازار تلفن‌های هوشمند در سراسر دنیا را نیز دارد.

همین مسئله برای اپل کافی بود تا فرایند تولید آیفون‌ها را در این کشور شروع کند و اپل استورهای رسمی خود را در این کشور افتتاح کند.اما اپل به تازگی اعلام کرده که کمتر از 1 میلیون آیفون را در سال 2018 به فروش رسانده است که این عدد با میزان پیش بینی‌ها انجام شده بسیار متفاوت بوده است.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران و از جمله آن‌ها موسسه Counterpoint اعلام کرده‌اند که مهم‌ترین مشکل اپل برای عملکرد ضعیف و کاهش میزان فروش آیفون‌ها در بازار هند، به نحوه قیمت گذاری این محصولات باز می‌گردد. در حقیقت نتایج تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران هندی تمایل به خرید تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت دارند؛ به همین دلیل، میزان فروش تلفن‌های هوشمند میان رده در بازار این کشور بسیار بالا است.

همین مسئله در نهایت باعث شد تا شرکت‌های رقیب اپل، نظیر گوگل اقدام به توسعه بسترهای لازم برای تولید تلفن‌های هوشمند میان رده برای بازار هند کنند که در نهایت باعث افزایش سودآوری فروش تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت در هند شد. در این میان، شرکت اپل با عرضه محصولات نسبتاً گران قیمت و رده بالا، توان رقابت در بازار هند را نداشته است و فعلاً با شکست‌های متعددی در این کشور مواجه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373