لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی ممکن است در تولید انبوه پنل‌های اولد آیفون 2018 با تأخیر مواجه شود

ال جی ممکن است در تولید انبوه پنل‌های اولد آیفون 2018 با تأخیر مواجه شود

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده از شرکت ال جی این کمپانی احتمالاً تحویل پنل‌های اولد مورد نیاز برای آیفون‌های 2018 را نداشته باشد.

شرکت LG Display امسال یکی از تأمین کننده‌های کلیدی پنل‌های اولد آیفون‌های 2018 به‌حساب میامد که اپل به طور امتحانی بخشی از وظیفه تولید انبوه نمایشگرهای مورد نیاز برای آیفون‌های 2018 را به عهده آن گذاشته بود. اما حالا بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت LG Display در رایزنی‌های اخیر خود با کمپانی اپل اعلام کرده است که چشم انداز خوبی برای تحویل سفارش‌ها ندارد که این مسئله باعث از دست دادن مبلغی نزدیک به 200 میلیون دلاری ارزش این کمپانی نیز شده است.

در گزارش رویترز به طور مشخص آمده است که بخش عملیاتی LG Display به تازگی سفارش تولید پنل‌های اولد آیفون‌ها به ارزش 228 میلیارد وون (معادل 202.1 میلیون دلار) را با اپل کنسل کرده است. ال جی اعلام کرده است که در حال حاضر نزدیک به 3 تریلیون وون (معادل 2.7 میلیارد دلار) روی ساخت کارخانه تولید پنل‌های اولد سرمایه گزاری کرده است و کنسل کردن سفارش اپل، ضرر غیرقابل جبرانی را به این شرکت زده است.

تا پیش از این، ال جی تلاش زیادی برای دریافت سفارش از اپل برای تولید انبوه پنل‌های اولد آیفون‌ها کرده بود، اما مدیران اپل همواره به اتکاپذیری این کارخانه شک داشتند و از تحویل به موقع سفارش‌ها توسط ال جی مطمئن نبودند، همین مسئله باعث شده بود تا اپل در نهایت وظیفه تولید انبوه نمایشگرهای آیفون ایکس را در سال 2017 به عهده شرکت کره‌ای سامسونگ بگذارد.

علاوه بر این، اپل در سال جاری میلادی تنها بخشی از وظیفه تولید انبوه نمایشگرهای اولد را به عهده ال جی گذاشته بود که حالا بر اساس گزارش منتشر شده، این کمپانی کره‌ای فاقد توانایی‌های لازم برای تحویل به موقع آن‌ها به شرکت اپل بوده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420