لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تلاش بی‌وقفه فاکس کان برای افزایش سرعت تولید آیفون 2018

تلاش بی‌وقفه فاکس کان برای افزایش سرعت تولید آیفون 2018

 آیفون‌های 2018 بر اساس جدول زمان بندی اپل باید نهایتاً تا پایان ماه سپتامبر سال جاری میلادی معرفی شوند و حالا کارخانه فاکس کان به تازگی اعلام کرده برای سرعت بخشیدن به فرایند تولید انبوه این محصول، اقدام به استخدام نیروی کار بیشتر کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری Economic Daily News، شرکت اپل تصمیم دارد تا با ابزارهای مختلف، نیروی کار خود را تشویق به تسریع فرایند تولید انبوه آیفون‌های 2018 کند. این کارخانه بی‌وقفه در تلاش است تا بتواند سفارش آیفون‌های تولید شده را در زمان موعود به اپل تحویل دهد.

بر همین اساس، Economic Daily News اعلام کرده که فاکس کان علاوه بر استخدام هر چه بیشتر، به کارکنان خود امتیازهای ویژه‌ای داده است تا آن‌ها قراردادهای همکاری خود را تمدید کنند. بر همین اساس، مشخص شده است که هر یک از کارکنان این کارخانه که قرار داد خود را تا پایان نوامبر سال جاری میلادی با فاکس کان تمدید کنند، مبلغی معادل 295 دلار آمریکا به صورت تشویقی دریافت خواهند کرد.

کارخانه‌های تولید کننده ابزارهای الکترونیکی نظیر فاکس کان معمولاً در فصل تابستان، پیشنهادهای تشویقی برای کارکنان خود در نظر می‌گیرند؛ چرا که در این فصل، سفارش تولید محصولات الکترونیکی افزایش پیدا می‌کند و بسیاری از شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی نظیر اپل و سامسونگ، مدل‌های جدید دستگاه‌های خود را در پاییز معرفی می‌کنند.

سال گذشته که فاکس کان وظیفه تولید انبوه آیفون ایکس را به صورت اختصاصی بر عهده داشت، با مشکلات مختلفی برای عرضه به موقع محصولات مواجه شده بود. به همین دلیل این کارخانه تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی با افزایش سرعت تولید آیفون‌های 2018، مشکلات پیش آمده در سال گذشته را جبران کند.

اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی، از سه مدل آیفون رونمایی کند که حداقل دو مدل آن‌ها به طور اختصاصی در فاکس کان تولید و اسمبل خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420