لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

واتس اپ از این پس محتوای چند رسانه‌ای را در نوتیفیکیشن‌ها نشان می‌دهد

واتس اپ از این پس محتوای چند رسانه‌ای را در نوتیفیکیشن‌ها نشان می‌دهد

 توسعه دهندگان واتس اپ به تازگی اعلام کرده‌اند که از طریق آپدیت‌های نرم افزاری تصمیم به بهبود رابط کاربری این پیام رسان در سیستم عامل آی او اس دارند.

این تغییرات که به صورت اختصاصی، فعلاً برای آی او اس ارائه شده، شامل امکان مشاهده محتوای رسانه‌ای از طریق بخش نوتیفیکیشن‌ها می‌شود. کاربران می‌توانند با آپدیت اپلیکیشن واتس اپ در آیفون‌ها، از این پس محتوای تصویری و رسانه‌ای را بدون باز کردن اپلیکیشن این پیام رسان و به صورت مستقیم از طریق بخش نوتیفیکیشن‌ها، پیام‌های چند رسانه‌ای را مشاهده و بررسی کنند.

تا پیش از این، کاربران تنها از طریق نوتیفیکیشن‌ها، امکان مشاهده پیام‌های متنی را داشتند و واتس اپ در صورت دریافت پیام‌های چند رسانه‌ای، تنها عنوان آن‌ها را در نوتیفیکیشن‌ها نشان می‌داد. کاربران برای دسترسی به پیام‌های چند رسانه‌ای، باید به صورت مستقیم به اپلیکیشن واتس اپ مراجعه می‌کردند؛ اما حالا قابلیت جدید واتس اپل، این محدودیت را برای کاربران از بین برده است و آن‌ها می‌توانند با طی کردن روندی آسان‌تر و راحت‌تر به پیام‌ها دسترسی داشته باشند.

این قابلیت‌ها به صورت مشخص در نسخه 2.18.80 واتس اپ ارائه شده است که در حال حاضر در اختیار تمامی کاربران نیست. واتس اپ اعلام کرده که پس از تست قابلیت‌های ارائه شده در این نسخه، نهایتاً آن را برای کاربران عمومی آماده عرضه خواهد کرد.

گفتنی است که واتس اپ به دلیل مسائل امنیتی، محدودیتی ویژه را نیز برای این قابلیت در نظر گرفته است. بر اساس این سیستم امنیتی، تصاویر و محتوای رسانه‌ای به صورت تامب‌نیل در بخش نوتیفیکیشن‌ها نشان داده می‌شود و در صورت تمایل کاربر به مشاهده آن‌ها، کاربران می‌توانند روی آن‌ها تپ کرده تا تصویر و محتوای رسانه‌ای را به صورت کامل مشاهده کنند.

علاوه بر قابلیت فوق، واتس اپ امکان استفاده از سیری برای ارسال پیام‌ها به صورت گروهی را نیز در این نسخه خواهد داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373