لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رشد بیشتر سهم بازار سیستم عامل آی او اس نسبت به اندروید در سال 2018

رشد بیشتر سهم بازار سیستم عامل آی او اس نسبت به اندروید در سال 2018

 بر اساس گزارش‌های آماری منتشر شده، سیستم عامل آی او اس توانسته بیشترین رشد ممکن را در میان کاربران آمریکایی داشته باشد.

داده‌های منتشر شده از موسسه آماری Kantar Worldpanel ComTech نشان می‌دهد که سهم آی او اس در بازار سیستم عامل‌های تلفن هوشمند از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون 5.9 درصد رشد داشته است که همینت مسئله باعث شده تا سهم این سیستم عامل در بازار آمریکا به 38.7 درصد برسد؛ این در حالی است که میزان رشد سیستم عامل اندروید در بازار آمریکا و در بازه زمانی یکسان، 4.5 درصد بوده است.

در ادامه گزارش‌های مربوط به این اعداد و ارقام، آمده است که علت اصلی افزایش سهم سیستم عامل آی او اس در بازار تلفن‌های هوشمند، به افزایش تمایل کاربران برای خرید آیفون‌های 8 و 8 پلاس مربوط می‌شود. در حقیقت بسیاری از کاربران آیفون‌های 8 و 8 پلاس اعلام کرده‌اند که آپدیت‌های نرم افزاری باعث افزایش سرعت بازدهی دستگاه آن‌ها شده است و به همین دلیل تمایل بیشتری برای دریافت آپدیت‌های نرم افزاری مربوط به این سیستم عامل دارند.

در این میان، آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار آیفون‌های 2017 توانسته در بازه زمانی آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی مقام چهارم دستگاه‌های الکترونیکی پر فروش را از آن خود کند که این مسئله نیز به خودی خود باعث افزایش سهم بازار سیسم عامل آی او اس نسبت به دیگر محصولات نرم افزاری رقیب شده است.

اطلاعات آماری منتشر شده، نشان داده است که با وجود بیشتر بودن سهم بازار تلفن‌های هوشمند اندرویدی در آمریکای شمالی و در سراسر جهان، میزان رشد سیستم عامل آی او اس بسیار بیشتر از اندروید بوده است. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای مهم از تغییر دیدگاه کاربران نسبت به تلفن‌های هوشمند اندرویدی و همچنین افزایش تمایل به خرید آیفون‌ها تلقی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373