لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رفع مشکلات حرارتی یکی از مدل‌های مک بوک پرو 2018 توسط اپل

رفع مشکلات حرارتی یکی از مدل‌های مک بوک پرو  2018 توسط اپل

 مک بوک پرو 2018 نزدیک به سه هفته است که آماده عرضه به بازار شده است و از آن زمان تا کنون، وب سایت‌های بسیاری اقدام به بررسی سخت افزاری و نرم افزاری این محصولات کرده‌اند.

در این میان، یکی از کاربران شبکه اجتماعی یوتیوب که در زمینه بررسی محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند، به تازگی با انتشار یک ویدیو، اعلام کرده بود که برخی از مدل‌های مک بوک پرو 2018 در زمینه سیستم حرارتی و خنگ کنندگی با مشکلات جدی مواجه هستند.

در تست‌های انجام شده توسط این کاربر، مشخص شده بود که سرعت پردازش گران قیمت‌ترین مدل مک بوک پرو 2018 که از پردازنده نسل هشتمی Intel Core i9 به همراه 4 گیگابایت ذخیره سازی اس اس دی بهره می‌برد، هنگام افزایش حرارت پردازنده، به شدت کاهش پیدا می‌کند. این کاربر در نهایت مک بوک یاد شده را درون یک فریزر قرار داد و دوباره تست مشابه خود را انجام داد که در نتیجه آن مشخص شد که دستگاه در محیط‌هایی که دمای سردتری دارند، به صورت نرمال و عادی به کار خود ادامه می‌دهد.

اما حالا پس از گذشت دو هفته، شرکت اپل طی بیانیه‌ای رسمی ضمن تائید این مسئله، از کاربران بابت دردسرهای به وجود آمده از آن عذر خواهی کرده است. بخشی از متن اعلامیه اپل به شرح زیر است:

ما بابت اینکه هر یک از مشتریان دستگاه‌های جدید، هر آنچه کمتر از پردازش بهینه را تجربه کرده‌اند، عذرخواهی می‌کنیم

اپل اعلام کرده که پس از تست‌های متعدد توانسته به مشکل یاد شده در دستگاه‌ها پی ببرد. این کمپانی اعتراف کرده است که در تست‌های انجام شده از مک بوک پرو 2018، برخی از مدل‌های این مجموعه از دستگاه‌ها، در حجم‌های کاری بسیار بالا و سنگین، حرارت بسیار بالایی تولید می‌کند و سیستم خنگ کنندگی دستگاه پاسخگوی این حجم از حرارت نبوده و بازدهی دستگاه به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

اپل هم‌چین اعلام کرده که از همین حالا با ارائه بسته‌های الحاقی نرم افزاری این مشکل را در مک بوک پرو 2018 برطرف کرده است و کاربران دیگر با مشکلات حرارتی یاد شده مواجه نخواهند بود. 
نکته مهم: این مشکل تنها در یکی از مدل های مک بوک پرو 2018 به وجود آمده است که اپل با آپدیت های نرم افزاری آن را حل کرده است. کاربرانی که مک بوک پروی 2019 با پردازنده 6 هسته ای Core i9 را تهیه می‌کنند، پیش از انجام کارهای حرفه ای باید از طریق اپ استور، آپدیت جدید سیستم عامل را دریافت کرده و پس از نصب آن، مشکل یاد شده را برطرف کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373