لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل احتمالاً در زمینه عرضه تلویزیون‌های 5G با ورایزن همکاری می‌کند

اپل احتمالاً در زمینه عرضه تلویزیون‌های 5G با ورایزن همکاری می‌کند

 شرکت ورایزن تصمیم دارد تا با چند شرکت، از جمله اپل در زمینه توسعه تلویزیون‌های مبتنی بر سیستم ارتباطی همراه 5G همکاری کند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، شرکت خدمات ارتباطاتی ورایزن تصمیم دارد تا با شرکت‌های بزرگ تکنولوژی نظیر اپل و گوگل در زمینه توسعه سرویس‌های 5G و تلویزیون‌های مبتنی بر آن همکاری کند. از طریق این همکاری، ورایزن می‌تواند محتوای ویدیویی مختلف را به ست آپ باکس‌های دیجیتالی مبتنی بر اینترنت، نظیر اپل تی وی و کروم کست بیاورد.

در حقیقت با این تصمیم ورایزن در آینده نزدیک، سیستم‌های ارتباطی و فرایند پخش محتوای تلویزیونی به طور کامل متحول خواهد شد. ورایزن ادعا کرده است که نسل پنجم سیستم‌های ارتباطی بی‌سیم بسترهای لازم برای ارائه سرویس‌های تلویزیونی مستقل مبتنی بر اینترنت را فراهم میاورد.

در صورت به واقعیت پیوستن این پروژه، تلویزیون‌ها و ست آپ باکس‌های دیجیتالی در آینده نزدیک، همانند تلویزیون‌های امروزی می‌توانند از طریق آنتن‌ها محتوای تلویزیونی را دریافت کنند؛ با این تفاوت که محتوا از این پس از طریق بستر اینترنت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده ست آپ باکس‌های دیجیتالی نظیر آمازون، اپل و گوگل از همین حالا ابزارهای مناسب برای عرضه محتوای تلویزیونی از طریق اینترنت را تولید و عرضه کرده‌اند، با این حال تمامی این ابزارها، از طریق اینترنت‌های وابسته به روتر یا مودم جداگانه به اینترنت متصل می‌شوند؛ اما ورایزن تصمیم دارد تا با ارائه امکان اتصال مستقیم این ابزارها از طریق اینترنت 5G سیستم‌های پخش محتوای تلویزیونی را به طور کامل متحول کند.

گفتنی است که ورایزن در آینده همچنین می‌تواند با شرکت‌های تولید کننده کنسول‌های بازی نیز در زمینه ارائه این خدمات همکاری کند تا علاوه بر ارائه امکان اجرای بازی‌ها به صورت مالتی پلیر، امکان اجرا و پخش محتوای تلویزیونی از طریق کنسول‌هایی نظیر ایکس باکس، پلی استیشن و نینتندو را فراهم کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420