لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد مسئله گیفت کارت جعلی تحقیق می‌کند

اپل در مورد مسئله گیفت کارت جعلی تحقیق می‌کند

 شرکت اپل به تازگی اعلام کرده است که تصمیم به انجام تحقیقاتی وسیع در مورد فروش گیفت کارت جعلی دارد. این کمپانی ادعا کرده که بسیاری از کاربران در کشورهای مختلف قربانی فروش این محصولات جعلی شده‌اند و تاکنون سودجویان هزاران دلار از این طریق به جیب زده‌اند.

اپل اعلام کرده که اغلب گیفت کارت جعلی فروخته شده توسط کلاه برداران در کشورهای آسیایی نظیر سنگاپور بوده است. برخی از کاربرانی که قربانی فروش گیفت کارت جعلی شده‌اند اعتباری نزدیک به 7000 دلار را از دست داده‌اند. بر اساس اعلامیه جدید اپل، در اوایل ماه جولای سال جاری میلادی، 58 حساب کاربری دارای گیفت کارت جعل شناسایی شد. حساب‌های کاربری یاد شده همگی به شرکت‌های بانکی چینی متصل شده‌اند.

اپل متوجه شده است که از این بانک اقدام‌های کلاهبردارانه متعددی رخ داده است و برخی از افراد سودجو اقدام به فروش گیفت کارت جعلی به کاربران کرده‌اند. اپل در حال حاضر گزارش‌های مربوط به این کلاه برداری‌ها را از کاربران قربانی دریافت کرده است و آن‌ها را در اختیار مقامات دولتی قرار داده است.

این کمپانی تصمیم دارد تا علاوه بر رسیدگی به شکایت‌های کاربران، به صورت جداگانه نیز از این افراد شکایت کند؛ چرا که این اقدام باعث شده تا جایگاه و جلوه ویژه کمپانی اپل در ذهن کاربران خدشه دار شود.

اپل همچنین اعلام کرده که در طول این کلاه برداری، در برخی از موارد، کاربران از سر سادگی اطلاعات شخصی اپل آیدی خود را به فروشندگان نیز داده‌اند که این مسئله ممکن است در آینده مشکلات امنیتی بسیار زیادی را برای این افراد به وجود آورد.

گفتنی است که این اولین باری نیست که فروش اعتبار و گیفت کارت آیتیونز برای کاربران اپل دردسر ساز می‌شود. تا پیش از این و مشخصاً در سال 2016 یک پدربزرگ 90 ساله نیز توسط نوه‌اش متقاعد شده بود که باید اعتباری معادل با 50 هزار دلار را خریداری کند که در نهایت این پرونده با دخالت پلیس و شرکت اپل به نتیجه رسید.

برای خرید گیفت کارت قانونی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420