لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کوالکام در تلاش برای قدرتمندتر کردن گوشی‌های اندرویدی در برابر آیفون‌ها است

کوالکام در تلاش برای قدرتمندتر کردن گوشی‌های اندرویدی در برابر آیفون‌ها است

شرکت کوالکام حدود چند ساعت پیش طی پستی در وب سایت رسمی خود در مورد مزیت‌ها و برتری‌های تلفن‌های همراه مبتنی بر تراشه‌های اسنپ دراگون 845 به همراه مودم‌های X20 LTE سخن به میان آورده است.

این کمپانی در پست جدید خود در حقیقت قدرت اتصال و سرعت دانلود و آپلود مودم‌های X20 LTE را با تراشه‌های XMM 7480 اینتل مقایسه کرده است و از طریق آن اعلام کرده است که تلفن‌های هوشمند اندرویدی مبتنی بر تراشه‌های مودم کوالکام، قدرت و سرعت دانلود بیشتری نسبت به تراشه‌های تولید شده توسط اینتل دارند.

در این میان شرکت اپل تا سال 2016 تمامی آیفون‌های خود را با تراشه‌های مودم کوالکام تولید می‌کرد، اختلافات میان این دو کمپانی باعث شده است تا اپل در نهایت تصمیم به قطع همکاری خود با شرکت کوالکام بگیرد و از آن پس وظیفه تأمین تراشه‌های مودم آیفون‌های 2017 را به عهده اینتل بگذارد.

همین مسئله باعث شده است تا کوالکام با معرفی و عرضه نسل جدید تراشه‌های مودم خود، به صورت غیرمستقیم انتقادهایی تند را نسبت به کمپانی اپل و آیفون‌های جدید مطرح کند.

پست جدید وب سایت کوالکام، با استناد به دیتابیس Ookla ادعا کرده که نتایج به دست آمده از تست‌های سرعت دانلود تراشه‌های این کمپانی نسبت به مودم‌های به کار رفته در آیفون‌ها بسیار موفقیت آمیز تر عمل می‌کند. دیتا بیس Ookla از بیش از یک میلیون تلفن هوشمند در تمامی جهان تست سرعت دانلود گرفته است و نتایج آن را نشان داده است. در نتایج این دیتابیس مشخص شده است که تلفن‌های هوشمند ساخته شده با تراشه‌های کوالکام سرعت دانلود بهتری نسبت به تلفن‌های هوشمند مبتنی بر تراشه‌های مودم اینتل دارند.

به همین دلیل، کمپانی کوالکام تصمیم دارد تا با نشان دادن ضعف مودم‌های اینتل، علاوه بر تشویق کاربران به استفاده از گوشی‌های اندرویدی، اپل را نیز به همکاری دوباره برای استفاده از تراشه‌های X20 تشویق کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420