لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هوم پاد در آینده می‌تواند به‌عنوان یک منشی تلفنی عمل کند

هوم پاد در آینده می‌تواند به‌عنوان یک منشی تلفنی عمل کند

 شرکت اپل به‌تازگی نسخه جدید بتای سیستم عامل هوم پاد را برای فروشگاه‌های رسمی خود آماده عرضه کرده است که قابلیت‌های مهمی را به این اسپیکر هوشمند میاورد.

نسخه بتای HomePod OS 12.0 که از همین حالا روی هوم پادهای دموی قرار گرفته در اپل استورها نصب شده است، امکانات ویژه‌ای نظیر پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و انجام کارهای مختلف بر اساس زمان بندی را به دستیار دیجیتالی سیری و اسپیکرهای هوشمند هوم پاد میاورد.

این آپدیت قرار است در پاییز امسال و هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی آی او اس 12، تی وی او اس 12، واچ او اس 5 و مک او اس موهاوای در اختیار کاربران عادی قرار بگیرد.

کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند از طریق دستورهای صوتی تماس‌های تصویری را با افراد ذخیره شده در مخاطبین خود برقرار کنند. علاوه بر این، هوم پاد می‌تواند به تماس‌های پاسخ داده نشده، به صورت خودکار پاسخ دهد و پیام‌های صوتی ضبط شده را در اختیار کاربران قرار دهد. تماس صوتی برقرار شده از طریق هوم پاد می‌تواند به صورت مستقیم از طریق این اسپیکر هوشمند پخش شود یا سیری آن را روی اسپیکر یا گوشی آیفون‌ها ایرپاد انتقال دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از مراجعه کنندگانی که به‌تازگی از اپل استورهای رسمی بازدید کرده‌اند، این قابلیت‌های هوم پاد هنوز دارای باگ‌های شناخته شده‌ای است و در برخی اوقات با مشکلات کاربری قابلی توجهی مواجه می‌شود.

علاوه بر موارد فوق، سیستم عامل هوم پاد از این پس امکان رفع مشکلات مربوط به اتصال به شبکه بی‌سیم را دارد و می‌تواند به صورت خودکار مشکلات شبکه‌ای مربوط به اس اس آیدی روتر را پیدا کرده و آن‌ها را برطرف کند.

قابلیت دیگر این سیستم عامل شامل تایمر برای کارهای مختلف می‌شود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار و بر اساس زمانی مشخص، تجهیزات هوشمند سازی خانه را بررسی کرده و تغییرات لارم را روی آن‌ها اعمال کند. برای مثال، هوم پاد می‌تواند پس از بیست دقیقه، اجاق گاز هوشمند خانه را خاموش کند تا غذای روی آن نسوزد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420