لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کارخانه‌های چینی فرایند تولید قطعات آیفون‌ها را سریع‌تر کردند

کارخانه‌های چینی فرایند تولید قطعات آیفون‌ها را سریع‌تر کردند

شرکت اپل از همین حالا وظیفه تولید انبوه نمایشگرهای اولد مورد نیاز برای آیفون‌های 2018 را بر عهده دو شرکت سامسونگ و ال جی گذاشته است. اما حالا بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، این کمپانی تصمیم دارد تا حداقل با یک کارخانه چینی نیز در زمینه تولید انبوه نمایشگرهای اولد همکاری کند.

بر اساس جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال، شرکت اپل در حال رایزنی با یکی از کارخانه‌های چینی است تا آن را به یکی از تأمین کنندگان پنل‌های اولد مورد نیاز برای َآیفون‌های 2018 و 2019 تبدیل کند. اپل تصمیم دارد تا با شروع این همکاری، روند تولید انبوه آیفون‌ها و اسمبل آن‌ها را در سال جاری میلادی تسریع بخشد.

بر اساس این گزارش، گروه صنعتی BOE Technology که مقر اصلی آن در چین واقع شده است، قرار است به‌عنوان تولید کننده سوم پنل‌های اولد در زنجیره تأمین قطعات آیفون‌ها جای بگیرد. گفتنی است که این گروه صنعتی تا پیش از این در زمینه تولید انبوه نمایشگرهای ال سی دی مورد نیاز برای آیفون‌ها همکاری کرده بود.

علاوه بر این BOE Technology در حال حاضر تنها کارخانه تولید کننده نمایشگرهای ال سی دی آیفون‌ها به‌حساب میاید. بر اساس گزارش‌ها، شرکت اپل و دولت چین هر دو به طور مستقیم در روند تولید انبوه نمایشگرهای آیفون‌های جدید در کارخانه‌های BOE Technology تسلط دارند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا با گسترش هر چه بیشتر میزان همکاری خود با شرکت‌های چینی، همکاری‌های خود با شرکت‌های این کشور را افزایش دهد. در حقیقت همکاری با شرکت‌ها و کارخانه‌های چینی تا به امروز برای اپل بسیار سود آور بوده است. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این باور باشند که اپل احتمالاً در آینده نزدیک، با کسب موفقیت هر چه بیشتر در زمینه همکاری با شرکت‌های چینی، حجم همکاری‌های خود را با این کارخانه‌ها گسترش دهد و تولید محصولات خود را در این کشور متمرکز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420