لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رویداد پرسش و پاسخ اپل در مورد هوم پاد

رویداد پرسش و پاسخ اپل در مورد هوم پاد

شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور شفاف سازی هر چه بیشتر در مورد اسپیکر هوشمند هوم پاد رویدادی را برگزار کند و طی آن به پرسش‌های کاربران در مورد این محصول پاسخ دهد.

رویداد پرسش و پاسخ اپل در مورد هوم پاد قرار است در روز چهارشنبه، بیست و پنجم جولای، یعنی پس فردا برگزار شود و طی آن تیم پشتیبانی فنی اپل به بسیاری از سؤالات اصلی و حیاتی کاربران در مورد راه اندازی و کار با دستیار هوشمند سیری و اسپیکر هوم پاد پاسخ می‌دهند.

گفتنی است که این رویداد به صورت مشخص قرار است در سال 11 صبح تا 3 بعد از ظهر روز چهارشنبه برگزار شود. در این رویداد، اپل همچنین تصمیم دارد تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه کارکرد سیستم ارتباطی ایرپلی 2 و استفاده از آن در دستگاه‌های هوشمند کمپانی اپل ارائه دهد. ایرپلی 2 می‌تواند به صورت استریو دو یا چند هوم پاد را به یک دیگر متصل کند تا از طریق آن صدا پخش شده کیفیت بهتری برای نمایش فیلم‌ها و محتوای ویدیویی مختلف داشته باشد.

متخصصین اپل همچنین تصمیم دارند تا در مورد نحوه شخصی سازی سیری نیز صحبت کنند. اپل در سال جاری تغییرات زیادی را در سیری اعمال کرده است؛ اما بسیاری از کاربران نحوه استفاده از قابلیت‌های جدید این دستیار هوشمند را نمی‌دانند. به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا با ارائه آموزش‌های لازم، نحوه استفاده از این دستیار هوشمند توسط کاربران را بهبود دهد.

کاربران شرکت کننده در این رویداد می‌توانند با مراجعه به صفحه انجمن هوم پاد در وب سایت رسمی اپل و وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود سؤال‌های خود را از بخش پرسش و پاسخ اپل بپرسند تا متخصصین فنی این کمپانی در رویداد یاد شده بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند.

گفتنی است که بسیاری از سؤال‌ها از همین حالا نیز در انجمن هوم پاد پاسخ داده می‌شود، اما اپل تصمیم دارد تا با راه اندازی رویداد یاد شده اطلاعات بیشتری در مورد سؤال‌های بیشتر پرسیده شده ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373