لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آموزش: فراموش کردن شبکه وای فای در مک

آموزش: فراموش کردن شبکه وای فای در مک

کارکرد تمامی دستگاه‌های الکترونیکی امروزی به اتصال به شبکه بی‌سیم وابسته است. از طرفی پس از مدت زیادی استفاده از این ابزارها، تعداد شبکه‌هایی که دستگاه در حافظه تنظیمات خود ذخیره می‌کند افزایش پیدا می‌کند.

این مسئله باعث می‌شود تا پیدا کردن یک شبکه وایرلس مشخص در میان انبوهی از شبکه‌های ذخیره شده و شبکه‌هایی که در هر لحظه اطراف دستگاه هستند، دشوارتر شود. در حقیقت تعداد بیشتر نام شبکه‌های وایرلس در دستگاه‌ها باعث می‌شود تا زمان بیشتری را صرف پیدا کردن شبکه مورد نیاز خود کنید.

از طرفی ممکن است برخی از شبکه‌های اطراف شما که تا پیش از این نیز به آن‌ها متصل شده‌اید، سرعت دسترسی به اینترنت کمتری داشته باشند و دستگاه به صورت خودکار با اتصال به آن‌ها، دردسرهای بیشتری را برای شما درست کند.

به همین دلیل، به کاربران توصیه می‌شود تا هر از گاهی اقدام به پاک کردن یا اصطلاحاً فراموش کردن شبکه‌های بی‌سیم در بخش تنظیمات دستگاه‌ها کنید. همین مسئله باعث شده تا تولید کنندگان کامپیوترها، همواره روش‌های خاصی را برای فراموش کردن نام شبکه وای فای در نظر بگیرند.

فراموش کردن شبکه وای فای در مک

روش فراموش کردن شبکه‌های وای فای در سیستم عامل مک او اس، همانند دیگر دستگاه‌های هوشمند امروزی بسیار آسان است و تنها نیاز به چند تغییر خاص دارد:

  • 1.به تنظیمات اصلی مک او اس یا همان System Preferences بروید (برای دسترسی به System Preferences کافی است منوی اپل را از سمت بالا و سمت چپ پیدا کنید و گزینه تنظیمات را بزنید)
  • 2.در این بخش وارد زیر شاخه Network بشوید و سپس زبانه Advanced را بزنید
  • 3.در این بخش، می‌توانید لیست شبکه‌های متصل شده را ببینید. در این میان کافی است روی نام هر یک از شبکه‌های کلیک کرده و گزینه – که در زیر آن قرار گرفته است را بزنید

شما می‌توانید این کار را برای هر یک از شبکه‌های وایرلس دیگر نیز انجام دهید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420