لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا مدیریت تیم کوک نوآوری در تولید تلفن‌های هوشمند را متوقف کرده است؟

آیا مدیریت تیم کوک نوآوری در تولید تلفن‌های هوشمند را متوقف کرده است؟

Ken Segall یکی از مدیران ارشد بخش تبلیغات اپل  که نزدیک به 12 سال در این کمپانی فعالیت کرده ، به تازگی طی مقاله‌ای اعلام کرده است که مدیریت تیم کوک باعث شده تا نوآوری در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند در اپل متوقف شود.

Ken Segall یکی از مهم‌ترین افراد فعال در زمینه تبلیغات محصولات و برند شرکت اپل بوده است. او خالق کمپین تبلیغاتی Think Different به‌ حساب میاید که باعث شد تا فروش محصولات این کمپانی در بازه رمانی کوتاهی به یک باره افزایش قابل توجهی بیابد.

وی بر این اعتقاد است که اپل در زمان مدیریت تیم کوک، عملکرد نسبتاً خوبی برای نوآوری و فروش محصولات مختلف و کار آمد داشته است. اما نوآوری‌های دوران استیو جابز در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند هرگز تا به امروز تکرار نشده است. وی بر این اعتقاد است که نوآوری‌های اپل در زمان استیو جابز به طور کاملا منحصر به فرد و خاص بودند و حالا با وجود تیم کوک، تکرار آن‌ها تقریباً غیرممکن شده است.

وی همچنین بر این اعتقاد است که تلفن‌های هوشمند، مهم‌ترین محصولات  دنیای فناوری امروز به‌ حساب میایند و امروزه کاربران توقع زیادی از ایجاد تغییرات ارائه شده در آن‌ها ندارند، با این حال، نباید فراموش کرد که این کمپانی اپل بود که تعریف کاربران از یک تلفن همراه، یک تلفن هوشمند و یک کامپیوتر شخصی همراه را تغییر داد و حالا مدت‌ها است که این کمپانی نتوانسته در زمینه تغییر تعاریف محصولات و کارایی آن‌ها قدم مهمی بردارد.

Segall بر این اعتقاد است که بازار تلفن‌های هوشمند به طور مستقیم به بازار کامپیوترهای شخصی وابسته است. در حقیقت تلفن‌های هوشمند تنها ابزارهایی هستند که می‌توانند به تداوم بازار کامپیوترهای شخصی در دهه‌های آینده کمک کنند. این در حالی است که شرکت اپل در زمینه تولید سری کامپیوترهای مک، همواره انرژی کمتری نسبت به تولید آیفون‌ها و آیپدها گذاشته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420