لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تهدید رگولاتوری هند برای خارج کردن آیفون‌ها از محدوده رجیستری

تهدید رگولاتوری هند برای خارج کردن آیفون‌ها از محدوده رجیستری

هفته گذشته خبرهایی در مورد کاهش میزان فروش آیفون‌ها در بازار جهانی منتشر شد که نشان می‌داد اپل در طول یک سال گذشته، تنها 1 میلیون آیفون به فروش رسانده است؛ اما حالا مشخص شده است که کاهش میزان فروش آیفون‌ها تنها یکی از نگرانی‌های این کمپانی در هند است.

رگولاتوری ارتباط رادیویی هند (به اختصار TRAI) شرکت اپل و کاربران آیفون‌ها را تهدید به خارج کردن این تلفن‌های هوشمند از محدوده رجیستری این کشور کرده است. TRAI تا پیش از این برای مبارزه با پیام‌ها و تماس‌های تبلیغاتی و اسپم، اقدام به توسعه یک اپلیکیشن خاص محدود کننده برای تلفن‌های هوشمند کرده بود.

این اپلیکیشن برای کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون نیز توسعه داده شده بود و رگولاتوری هند تصمیم داشت تا آن را در اپ استور ارائه دهد. اما از آنجایی که این اپلیکیشن به لاگ‌ها و تاریخچه تماس کاربران نیز دسترسی پیدا می‌کرد، اپل بر اساس خط مشی خود، از تائید این اپلیکیشن در اپ استور خودداری کرد.

اما حالا رگولاتوری هند اعلام کرده که تا شش ماه دیگر، تمامی تلفن‌های هوشمندی که اپلیکیشن ضد پیام‌ها و تماس‌های تبلیغاتی رسمی این سازمان را نصب نکرده باشند، از محدوده رجیستری هند خارج می‌شود و در نهایت امکان برقراری تماس صوتی و اتصال به شبکه 3G و 4G را نخواهند داشت.

این مسئله به آن معنا است که در صورت عدم موافقت اپل با ارائه اپلیکیشن رسمی رگولاتوری هند در اپ استور، کاربران آیفون‌ها در هند امکان برقراری تماس را نخواهند داشت و در نهایت باعث عدم تمایل کاربران برای استفاده و خرید آیفون‌ها در آینده شود. سیاست‌ها و خط مشی اپل در زمینه ارائه اپلیکیشن‌ها در اپ استور، ممکن است باعث کاهش بیشتر میزان فروش محصولات اپل در کشور هند شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420