لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محدودیت واتس اپ برای ارسال مجدد پیام‌ها

محدودیت واتس اپ برای ارسال مجدد پیام‌ها

 توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ به تازگی طی یک پستی در وبلاگ رسمی آن، اعلام کرده‌اند که برخی از کاربران با محدودیت‌های مختلفی برای ارسال مجدد پیام‌ها مواجه خواهند شد.

تا پیش از این، کاربران می‌توانستند با استفاده از واتس اپ، پیام‌های دریافتی را به گروه‌ها و افراد دیگر حاضر در مخاطبین ارسال کنند. این کار به صورت یک جا انجام می‌شد تا روند نشر یک پیام از طریق واتس اپ، آسان‌تر باشد.

اماحالا واتس اپ محدودیتی مشخص را برای کاربران در نظر گرفته است. این محدودیت بر اساس منطقه و کشور محل سکونت کاربران متفاوت خواهد بود. بر همین اساس، کاربران واتس اپ در کشور هند از این پس تنها می‌توانند پیام‌ها را برای سقف 5 چت دیگر ارسال مجدد کنند. علاوه بر این، دکمه ارسال پیام‌های چند رسانه‌ای برای کاربران هندی حذف شده است و کاربران نمی‌توانند به صورت یک جا و با یک حرکت یک تکه پیام‌های چند رسانه‌ای را به دیگر کاربران ارسال کنند.

واتس اپ اعلام کرده که این محدودیت به منظور مبارزه با انتشار اخبار جعلی انجام شده است. علاوه بر این، اقدام اخیر واتس اپ در زمینه محدود سازی باز نشر پیام‌ها همچنین باعث مبارزه با برخی از جرائم اینترنتی و نشر محتوای خشونت بار نیز می‌شود. به همین منظور برخی از کاربران در کشورهای مختلف از این پس امکان ارسال پیام‌ها و بازنشر آن‌ها به صورت گروهی را نخواهند داشت تا از وقوع این دسته از جرائم و نشر اخبار جعلی جلوگیری شود.

گفتنی است که واتس اپ در کشورهای دیگر غیر از هند، محدودیت کمتری را برای ارسال و بازنشر پیام‌ها در نظر گرفته است که طی آن کاربران می‌توانند پیام‌ها را برای 20 کاربر ارسال کنند. البته واتس اپ اعلام کرده که با وجود اعمال محدودیت در کشور هند، تصمیم به اعمال برخی از محدودیت‌ها برای کاربران دیگر کشورها نیز دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420