لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینستاگرام از این پس امکان مشاهده دوستان آنلاین را می‌دهد

اینستاگرام از این پس امکان مشاهده دوستان آنلاین را می‌دهد

 توسعه دهندگان اینستاگرام به تازگی از قابلیتی جدید در اپلیکیشن این پیام رسان پرده برداشتند که طی آن کاربران می‌توانند آنلاین بودن افراد حاضر در لیست دوستان خود را مشاهده کنند.

اطلاعات مربوط به این قابلیت اولین بار توسط وبلاگ رسمی اینستاگرام منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، کاربران می‌توانند از این پس یک نقطه سبز رنگ را روی بخش پایینی و سمت راست عکس پروفایل کاربران آنلاین مشاهده کنند. این مسئله باعث می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاربران بتوانند از وضعیت آنلاین بودن و یا آفلاین بودن کاربران دیگر باخبر شوند.

توسعه دهندگان اینستاگرام در وبلاگ رسمی این شبکه اجتماعی اعلام کرده‌اند که زمانی که دوستان یک کاربر مشخص آنلاین و اکتیو باشند، کاربران یک نقطه سبز رنگ را در پایین عکس پروفایل آن‌ها مشاهده می‌کنند. این مسئله باعث می‌شود تا کاربران برای ارسال پیام‌های دایرکت به یک دیگر، نیازی به صرف کردن زمان بیشتر نباشند و با سرعت بیشتری پاسخ پیام‌های دایرکت خود را دریافت کنند.

نشان دهنده وضعیت آنلاین بودن کاربران، به دلایل مربوط به حریم خصوصی، تنها زمانی نشان داده می‌شود که تا پیش از این، با دوستان خود، پیام‌های دایرکت و چت داشته باشد. اینستاگرام همچنین اعلام کرده که این قابلیت زمانی امکان استفاده را دارد که کاربران یک دیگر را دنبال کرده باشند.

البته اینستاگرام به طور کامل ضوابط مربوط به حریم خصوصی را در این مورد رعایت کرده است و طی آن امکان خاموش کردن این قابلیت را در نظر گرفته است. بر همین اساس، کاربران می‌توانند در هر زمانی که تصمیم گرفته باشند، به تنظیمات اصلی این اپلیکیشن مراجعه کرده و سپس این قابلیت را در اینستاگرام محدود کنند.

گفتنی است که کاربران برای دسترسی به این قابلیت، باید ابتدا به اپ استور یا گوگل پلی استور مراجعه کرده و نسخه جدید اینستاگرام را دریافت کنند. آپدیت جدید اینستاگرام در حقیقت این قابلیت را در اختیار کاربران عادی قرار می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373