لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت ارز و تأثیر آن روی آیفون‌ها در کشور

قیمت ارز و تأثیر آن روی آیفون‌ها در کشور

 در چند ماه گذشته نوسانات قیمت ارز باعث شده تا بسیاری از هم‌وطنان برای خرید تلفن‌های هوشمند و لوازم الکترونیکی دچار سردرگمی شوند.

از حدود 5 ماه پیش قیمت ارز همواره با نوسانات بسیار زیادی در بازار همراه بوده است که این مسئله تأثیر قابل توجهی روی قیمت محصولات الکترونیکی نظیر دستگاه‌های تولید شده توسط کمپانی اپل، شامل آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک داشته است. در حقیقت نوسانات قیمت ارز تأثیر مستقیم روی قیمت این محصولات گذاشته است.

از طرفی دولت حدود دو ماه پیش، آقای جهانگیری معاون رئیس جمهور در مورد قیمت ارز دولتی سخن به میان آورد و به مردم اطمینان داد که قیمت بسیاری از کالاهای ضروری با نوسانات اخیر بازار دستخوش تغییر نخواهد شد. سخنان آقای جهانگیری در حالی مطرح شد که قیمت بسیاری از محصولات در بازار آزاد همچنان تحت تأثیر نوسانات مختلف ناشی از قیمت ارز قرار داشتند.

سخنان آذری جهرمی در مورد قیمت ارز دولتی مورد نیاز برای واردات گوشی‌های تلفن همراه

در این میان، حدود یک ماه پیش، آقای آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات اقدام به شفاف سازی در مورد فعالیت برخی از شرکت‌های فعال در زمینه وارد گوشی‌های تلفن همراه کرد. 

اما حالا آذری جهرمی طی مصاحبه اخیر خود با یکی از شبکه‌های رادیویی، ادعاهای جدیدی را در مورد نوسانات قیمت ارز و همچنین قیمت تلفن‌های هوشمند و دیگر گوشی‌های تلفن همراه مطرح کرده است.

وزیر ارتباطات در این مصاحبه ضمن اشاره به تأکید رئیس جمهور به تلاش هیئت دولت در زمینه تثبیت قیمت محصولات، اعلام کرد که قیمت ارز دولتی تنها برای واردات گوشی‌های تلفن همراه که کمتر از 300 دلار قیمت گذاری شده باشند، ارائه خواهد شد. این مسئله به آن معنا است که بسیاری از تلفن‌های هوشمندی که امروزه در بازار ایران آماده عرضه شده‌اند، بر اساس قیمت ارز آزاد به فروش خواهند رسید.

ادعای آذری جهرمی نشان از آن دارد که تلفن‌های هوشمند گران‌تر از 300 دلار، که شامل تمامی مدل‌های آیفون‌های اپل نیز می‌شود، قرار است بر اساس قیمت ارز آزاد معادل 7500 تومان در بازار آماده ارائه به مشتریان و کاربران شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420