لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تأثیر جام جهانی 2018 روی اپ استور و اپلیکیشن‌ها

تأثیر جام جهانی 2018 روی اپ استور و اپلیکیشن‌ها

بر اساس آمار و ارقام منتشر شده، جام جهانی 2018 تأثیر قابل توجهی روی میزان دانلود اپلیکیشن‌ها در بین کاربران آیفون‌ها و آیپدها داشته است.

وب سایت App Annie به تازگی اطلاعات جدیدی از میزان دانلودهای اپ استور منتشر کرده است که طی آن مشخص شده است که کاربران نزدیک به 15 درصد بیشتر از سال گذشته اپلیکیشن دانلود کرده‌اند. در این میان، کاربران نزدیک به 18.5 میلیارد دلار اپلیکیشن در اپ استور و پلی استور خریداری شده است که تعداد دانلود اپلیکیشن‌ها را به 27.5 میلیارد بار در سراسر جهان رسانده است.

App Annie اعلام کرده که در جریان شروع جام جهانی 2018 در طول یک ماهه گذشته، میزان دانلود اپلیکیشن‌های مختلف مربوط به این رویداد به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در آمار این وب سایت اعلام شده است که اکثر دانلودهای انجام شده مربوط به اپلیکیشن‌های مربوط به پخش محتوای ویدیوی بازی‌های جام جهانی 2018 بوده است.

در مقام دوم این مجموعه، بازی‌های PES 2018 و FIFA 2018 قرار دارند که میزان دانلود آن‌ها به دلیل شروع بازی‌های جام جهانی و همچنین افزایش هیجان کاربران بیشتر شده است. در این میان، اپلیکیشن رسمی World Cup 2018 نیز به طرز قابل توجهی دانلود داشته است.

در این میان، کشور هند بیشترین میزان دانلود اپلیکیشن را در پلی استور سیستم عامل اندروید داشته است. اما در سیستم عامل آی او اس، به ترتیب ایالات متحده آمریکا، روسیه، عربستان سعودی و اندونزی بیشترین میزان دانلود از اپ استور داشته است.

بر اساس ادعای App Annie پنج اپلیکیشن برتر استریم تلویزیون‌ها به صورت زنده، در جریان جام جهانی 2018 بیش از 77 درصد رشد را در دانلود تجربه کرده‌اند و کاربران بیشتری برای مشاهده بازی‌ها به نصب این اپلیکیشن‌ها روی آورده‌اند. در این میان، اپلیکیشن fuboTV نیز نزدیک به 713 درصد افزایش تعداد دانلود در بازه زمانی شروع تا پایان جام جهانی داشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420