لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دولت آمریکا ممکن است باعث افزایش قیمت محصولات اپل شود

دولت آمریکا ممکن است باعث افزایش قیمت محصولات اپل شود

دولت آمریکا تصمیم دارد تا با رایزنی با شرکت‌های تولید کننده محصولات دیجیتالی، تعرفه فروش این محصولات را افزایش دهد. بر اساس گزارش منتشر شده در کاخ سفید، محصولات شرکت‌هایی نظیر فیت بیت، Sonos و اپل قرار است مشمول این قانون جدید شوند.

خبرگزاری رویترز در گزارش جدید خود اعلام کرده است که شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، محصولاتی به ارزش 200 میلیارد دلار را از کشور چین وارد خاک آمریکا کرده است. این محصولات در حقیقت با برندهای آمریکایی تولید شده‌اند؛ اما در کارخانه‌های چینی اسمبل و تولید شده‌اند.

به همین دلیل، دولت آمریکا تصمیم دارد تا با اضافه کردن مالیات این محصولات، کارخانه‌ها و شرکت‌های تولید کننده این محصولات را به انتقال شرکت‌های خود به داخل خاک آمریکا متقاعد کند. دولت آمریکا طی این تصمیم، قصد دارد تا تعرفه مالیات مربوط به این محصولات را تا 10 درصد افزایش دهد.

از طرف دیگر، در صورت تولید انبوه این محصولات در خاک آمریکا قیمت تمام شده آن‌ها به دلیل هزینه‌های بالا در این کشور افزایش پیدا می‌کند. همین مسئله نشان می‌دهد که در صورت اجرایی شدن قانون تعرفه‌های جدید مالیاتی برای محصولات اپل، ممکن است قیمت این محصولات به طرز قابل توجهی و بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا کند.

گفتنی است که دولت آمریکا اعلام کرده که تصمیم دارد تا تعرفه‌های مالیاتی جدید را مشخصاً از ماه سپتامبر به بعد برای محصولات اپل و دیگر برندها مشخص کند که در صورت اجرایی شدن این تعرفه‌ها، قیمت آیفون‌ها، اپل واچ‌ها و مک بوک‌ها بین 10 تا 15 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

هزینه اضافه شده‌ای که خریدار مجبور به پرداخت آن است، به صورت مستقیم به دولت آمریکا پرداخت می‌شود و شرکت اپل به عنوان سازنده این محصولات، هیچ بهره‌ای از آن نخواهد برد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420