لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پروهای 2018 با سایز 13 اینچ از این پس 4 درگاه تادربولت دارند

مک بوک پروهای 2018 با سایز 13 اینچ از این پس 4 درگاه تادربولت دارند

 شرکت اپل به تازگی تائید کرده است که نسخه‌های 13 اینچی مک بوک پرو 2018 که دارای تاچ بار هستند، از این پس مجهز به 4 درگاه تادربولت 3 با سرعت بالا خواهند بود.

تا پیش از این، اپل تنها دو درگاه تادربولت 3 با ابعاد USB-C را در مک بوک پروهای 2016 و 2017 ارائه داده بود؛ اما حالا این کمپانی اعلام کرده که نسخه‌های مجهز به تاچ بار مک بوک پرو 2018 که با سایز 13 اینچ تولید می‌شوند نیز مجهز به 4 درگاه تادربولت خواهند شد. این دستگاه‌ها با پردازنده‌های Core i5 و Core i7 شرکت اینت تولید شده‌اند و از طریق درگاه تادربولت 3 امکان پشتیبانی از 16 درگاه شبکه PCI Express را دارند.

این در حالی است که مدل‌های مشابه ارائه شده در سال 2016 و 2017 مک بوک پروهای 13 اینچی دارای تاچ بار امکان پشتیبانی از 12 درگاه شبکه PCI Express را داشته‌اند.

این مسئله نشان می‌دهد که اپل در تولید مک بوک پروهای 2018 با سایز 13 اینچ محدودیت اندازه‌ها را تا حدودی حذف کرده است و کاربران این دستگاه‌ها، علاوه بر بهره‌مندی از دستگاهی فوق سبک و کوچک، امکان استفاده از تمامی قابلیت‌های مک بوک پروهای 15 اینچی را خواهند داشت. گفتنی است که تا پیش از این تنها مک بوک‌های 15 اینچی از 4 درگاه تادربولت بهره می‌بردند.

در حقیقت اپل قصد دارد تا با اعمال این کار، تفاوت‌های دو سری از دستگاه‌های 13 و 15 اینچی مک بوک پرو 2018 را حذف کرده و تنها تفاوت این محصولات را در اندازه و ابعاد دستگاه و نمایشگر خلاصه کند. تعداد بیشتر درگاه‌های تادربولت در مک بوک‌های 13 اینچی به معنای آن است که کاربران می‌توانند لوازم جانبی بیشتری را به صورت هم‌زمان به کامپیوتر همراه خود متصل کنند و از طریق کارهای حرفه‌ای خود را با سرعت بیشتری در دستگاه کوچک و همراه خود انجام دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373