لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خالق سیری همکاری خود را با اپل قطع کرد

خالق سیری همکاری خود را با اپل قطع کرد

Tom Gruber یکی از خالق‌های دستیار دیجیتالی سیری به تازگی همکاری خود را با اپل به اتمام رسانده است و اعلام کرده که از این پس بازنشسته شده است.

بر اساس گزارش جدید وب سایت The Information، Tom Gruber که تا پیش از این در زمینه توسعه قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی در دستیار هوشمند سیری برای اپل کار می‌کرد، از این کمپانی جدا شده است و تصمیم دارد تا دوران بازنشستگی خود را شروع کند. یکی از سخنگویان شرکت اپل نیز با مصاحبه با خبرنگاری The Information ضمن تائید این مسئله اعلام کرده که Tom Gruber تصمیم دارد تا در آینده به کارهای شخصی و همچنین عکاسی بپردازد.

Tom Gruber در کنار Dag Kittlaus و Adam Cheyer از سازندگان دستیار دیجیتالی سیری به حساب میاید که در سال 2010 آن را در اپ استور شرکت اپل به کاربران ارائه داد. سیری دو ماه پس از ارائه در اپ استور، توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد و در نهایت باعث شد تا توسط شرکت اپل خریداری و تصاحب شود.

سه سازنده اصلی این دستیار دیجیتالی پس از تصاحب آن توسط اپل، به این کمپانی پیوستند و فعالیت خود را در زمینه توسط هوش مصنوعی و بهبود قابلیت‌های این دستیار هوشمند صوتی ادامه دادند.

در این میان، Kittlaus در سال 2011 و Cheyer در سال 2012 از اپل جدا شدند. دو سازنده دیگر سیری با جدا شدن از اپل، تصمیم به هر کاری با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ برای توسعه دستیارهای هوشمند صوتی مشابه با سیری نظیر بیکسبی گرفتند. با این حال Tom Gruber تا به امروز همکاری خود را با اپل ادامه داده است و حالا تصمیم دارد تا با جدا شدن از اپل دیگر در زمینه توسعه هوش مصنوعی با شرکت‌های مشابه کار نکند.

گفتنی است که اپل از هفته گذشته یکی از مدیران سابق شرکت گوگل را به عنوان مسئول بخش توسعه هوش مصنوعی و دستیار دیجیتالی سیری برگزیده است و او قرار است از این پس سکان هدایت تیم توسعه سیری را بر عهده بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420