لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر مربوط به محافظ نمایشگر آیفون 2018 فاش شد

تصویر مربوط به محافظ نمایشگر آیفون 2018 فاش شد

Ben Geskin یکی از افشاگران اطلاعات مربوط به محصولات آینده اپل به تاگی تصاویری از محافظ نمایشگر آیفون‌های 2018 در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده است.

این تصاویر برای بار دیگر تایید کرده‌اند که آیفون‌های 2018 در سه سایز مختلف و با نمایشگرهای 5.8، 6.1 و 6.5 اینچ تولید و عرضه می‌شوند. Ben Geskin همچنین تأکید کرده که این سه تلفن هوشمند قرار است همانند رسمی همیشگی اپل در سپتامبر سال جاری میلادی معرفی و به بازار عرضه شوند.

این تلفن‌های هوشمند، شامل یک تلفن هوشمند 5.8 اینچی است که به عنوان نسل دوم آیفون ایکس یا آیفون ایکس آی یا آیفون 11 شناخته می‌شود. نسخه 6.5 اینچی این تلفن هوشمند که با نام‌هایی نظیر آیفون ایکس پلاس، آیفون ایکس آی پلاس و آیفون 11 پلاس شناخته می‌شود نیز قرار است به عنوان پرچم‌دار آیفون 2018معرفی و عرضه خواهد شد.

در این میان، آیفون 6.1 اینچی تولید شده در سال 2018 قرار اس با نمایشگر ال سی دی تولید شود و قیمتی پایین‌تر از دو تلفن هوشمند امسال داشته باشند. این تلفن هوشمند که در حقیقت به عنوان نسخه جدید و به روز شده آیفون 8 معرفی می‌شود، قرار است با نام آیفون 8 اس یا آیفون 9 شناخته می‌شود.

آیفون 6.1 اینچ معرفی شده در سال 2018 قرار است با سیستم احراز هویت بیومتریک فیس آیدی تولید شود. عرضه فیس آیدی به همراه دوربین ترودپت باعث می‌شود تا در بالای نمایشگر این تلفن هوشمند، یک بریدگی همانند آنچه تا پیش از این در آیفون ایکس دیده شده است به وجود آید.

بر اساس شایعات منتشر شده این سه تلفن هوشمند قرار است به همراه نسل جدید ایرپادهای بی‌سیم و اپل واچ سری 4 مشخصاً در رویداد پاییزی کمپانی اپل به دنیا معرفی شده و از چند ماه بعد به صورت عمومی آماده فروش در سراسر جهان شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420