لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ احتمالاً تولید کننده رم آیفون 2018 خواهد بود

سامسونگ احتمالاً تولید کننده رم آیفون 2018 خواهد بود

بر اساس شایعات منتشر شده شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا وظیفه تولید انبوه قطعات رم آیفون 2018 را به سامسونگ واگذار کند.

سامسونگ به تازگی از رم‌های 10 نانومتری 8 گیگابایت LPDDR5 برای دستگاه‌های هوشمند همراه رونمایی کرده است. سامسونگ در معرفی این تراشه‌ها اعلام کرده است که نرخ انتقال داده در این محصولات برابر با 6.4 گیگابایت بر ثانیه است که 1.5 برابر سرعت بیشتری نسبت به نسخه LPDDR4X دارد. این مسئله باعث می‌شود تا سرعت کارکرد و روند اجرای چندین کار به صورت هم‌زمان و مالتی تسکینگ در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بهبود یابد.

مهم‌ترین خصوصیتی که سامسونگ در معرفی این محصولات ادعا کرده، مربوط به میزان مصرف انرژی این تراشه‌ها می‌شود. استفاده از این تراشه‌ها در تلفن‌های هوشمند باعث می‌شود تا 30 درصد مصرف انرژی و در نتیجه آن عمر باتری افزایش پیدا کند.

همین مسئله باعث شده تا وب سایت AnandTech در گزارش جدید خود، پیش بینی‌هایی در مورد احتمال تلاش اپل برای شروع همکاری با سامسونگ در زمینه امین این قطعات در آیفون 2018 را مطرح کند. در صورت حقیقت داشتن این شایعات، اپل در تولید آیفون 2018 همانند پرچم‌داران سری محصولات گلکسی از 8 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد تا سرعت کارکرد دستگاه‌ها را افزایش دهد.

شایعات در مورد تلاش اپل برای شروع همکاری جدید با سامسونگ در حالی منتشر شده است که بسیاری از خبرهایی که تا پیش از این در مورد شرکت اپل منتشر شده بود، نشان می‌داد که این کمپانی تصمیمی به گسترش همکاری خود به صورت یک جانبه با سامسونگ ندارد و در عین حال همکاری این دو شرکت تنها به تأمین پنل‌های اولد مناسب برای آیفون‌های پرچم‌دار محدود خواهد بود. علاوه بر این، اپل از ماه‌های پایانی سال 2017 میلادی همواره به فکر شروع همکاری با کمپانی‌های دیگر برای کاهش میزان همکاری خود با سامسونگ بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373