لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سومین بتای عمومی مک او اس موهاوای آماده عرضه شد

سومین بتای عمومی مک او اس موهاوای آماده عرضه شد

 تنها یک روز از عرضه چهارمین نسخه بتای توسعه دهندگان مک او اس موهاوای گذشته است و حالا اپل سومین نسخه عمومی این سیستم عامل را نیز برای کاربران عادی منتشر کرده است.

کاربران عادی از همین حالا می‌توانند با مراجعه به وب سایت رسمی اپل و وارد کردن حساب اپل آیدی خود، به عضویت برنامه تست کنندگان سیستم عامل‌های اپل در بیایند و پس از آن اقدام به دریافت و نصب سومین بتای مک او اس موهاوای روی دستگاه خود کنند. گفتنی است که فرایند نصب این سیستم عامل پس از عضویت در برنامه تست کنندگان بتا، از طریق اپ استور اختصاصی مک قابل انجام خواهد بود.

در اینت نسخه، بسیاری از مشکلاتی که در آپدیت قبلی نسخه بتای مک او اس موهاوای وجود داشت برطرف شده است و قابلیت‌های مختلف نظیر تنظیم دسکتاپ‌های دینامیک و مدیریت گالری‌ها به سیستم عامل اضافه شده است. علاوه بر این تغییرات، قابلیت‌هایی نظیر Sidebar، Quick Look و Quick Actions نیز به مک او اس اضافه شده است و کاربران می‌توانند با سرعت و دقت بیشتری با سیستم عامل مورد نظر خود کار کنند.

اپلیکیشن‌های Apple News، Stocks، Home و Voice Memos نیز در نسخه سوم بتای مک او اس موهاوای دستخوش بهبودها و تغییرات بیشتری شده است تا کاربران بتوانند با سرعت و دقت بیشتری بتوانند از کامپیوتر مک خود استفاده کنند.

از آنجایی که نسخه مک او اس موهاوای 10.14 ارائه شده در حالت فعلا بتا است، به کاربران عادی توصیه می‌شود تا فعلاً اقدام به نصب آن روی کامپیوتر مک خود نکنند؛ چرا که این سیستم عامل در حال حاضر دارای باگ‌هایی شناخته شده است که می‌تواند تجربه کاربری با کامپیوترها را با اختلال‌های زیادی مواجه کند و داون گرید آن نیز بسیار دشوار است. به همین دلیل کاربران بهتر است تا زمان عرضه نسخه نهاییمک او اس موهاوای تا پاییز امسال منتظر بمانند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420