لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا سیستم خنک کنندگی مک بوک پرو 2018 مشکل دارد؟

آیا سیستم خنک کنندگی مک بوک پرو 2018 مشکل دارد؟

 اخیراً یکی از کاربران فعال در شبکه اجتماعی یوتیوب ویدیویی را منتشر کرده است و طی آن ادعا کرده که سیستم خنک کنندگی مک بوک پرو 2018 با مشکلاتی جدی مواجه است.

در این ویدیو، گران قیمت‌ترین و قدرتمندترین نسخه مک بوک پرو 2018 با سایز 15 اینچ مورد بررسی قرار گرفته است که مجهز به پردازنده Core i9 شرکت اینتل تولید شده است.

Dave Lee نام منتشر کننده این ویدیو بوده که طی آن نشان داده است که نسخه قدرتمند مک بوک پرو 2018 با سایز 15 اینچ در هنگام انجام کارهای حرفه‌ای به شدت داغ می‌کند. او در تست‌های خود از پردازنده رندر ادیت ویدیو گرفته است و ادعا کرده که در طول کارکرد با این دستگاه، اقدام به اورکلاک پردازنده نکرده است.

البته باید به یاد داشت که دستگاه یاد شده امکان اورکلاک پردازنده به صورت دستی را دارد که ممکن است باعث افزایش میزان دما دستگاه در حین کار می‌شود. او در تست‌های خود متوجه شد که رندر یک ویدیو در شرایط عادی 39 دقیقه با مک بوک پرو 2018 طول می‌کشد. وی در نهایت دستگاه را در فریزر قرار می‌دهد و تست را دوباره اجرا می‌کند. نتیجه تست رندر در فریزر باعث شد تا دستگاه در عرض 29 دقیق وظیفه مشابه را انجام دهد.

Dave Lee ادعا می‌کند که مک بوک پرو 2018 در روند کاری خود، به دلیل افزایش دما با کاهش قابل توجه پردازش مواجه می‌شود. این ادعا البته در حالی مطرح شده است که دیگر تحلیلگران و خود کمپانی اپل به عنوان سازنده این محصول، هیچ ادعایی در زمینه رد یا تایید این محصول مطرح نکرده‌اند.

با این حال بررسی‌های پیشین در مدل مدل‌های مختلف مک بوک پرو نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها از لحاظ بازدهی و کارایی نسبت به دیگر محصولات مشابه بازار که با کانفیگ برابر تولید شده‌اند، کارکرد بهینه‌تری دارند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373