لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

Xiaolang Zhang از اتهام فروش اطلاعات محرمانه اپل تبرئه شد

Xiaolang Zhang از اتهام فروش اطلاعات محرمانه اپل تبرئه شد

 اخبار مربوط به تلاش یکی از کارکنان سابق اپل برای افشای اطلاعات محرمانه این شرکت در زمینه توسعه پروژه تایتان اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده است و حالا مشخص شده است که او در دادگاه از این اتهام تبرئه شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از وکیل Zhang آقای Daniel Olmos؛ دادگاهی که در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار شده اعلام کرده که آقای Xiaolang Zhang از اتهامات مبنی بر دزدیدن و فروش اطلاعات محرمانه اپل تبرئه شده است و او دیگر تحت پیگرد قانونی قرار ندارد.

دادگاه سن خوزه روز دوشنبه اعلام کرده که شکایت اپل و مدعی‌العموم کالیفرنیا مبنی بر تلاش او برای دزدیدن اطلاعات پروژه تایتان در کمپانی اپل بی اساس است و Xiaolang Zhang از تمامی اتهامات مطرح شده تبرئه شده است. تا پیش از این، اف بی آی اعلام کرده بود که تلاش Xiaolang Zhang برای دزدیدن اطلاعات محرمانه شرکت اپل و انتقال آن‌ها از طریق ایردراپ به لپ تاپ همسرش عملی غیر قانونی بوده است و او احتمالاً به 10 سال حبس و پرداخت 250 هزار دلار جریمه محکوم خواهد شد.

Xiaolang Zhang یکی از کارکنان سابق شرکت اپل بوده است که در زمینه توسعه اتومبیل‌های خودران فعالیت می‌کرد. او ماه گذشته 25 صفحه بلوپرینت مربوط به بردهای مداری که اپل برای اتومبیل‌های خودران خود طراحی کرده بود را از طریق ایردراپ به لپ تاپ همسرش انتقال داد و در نهایت به بهانه بازدید از خانواده اش، به چین سفر کرد.

اپل و اف بی آی ادعا کرده بودند که او در طول سفر خود به چین، اطلاعات یاد شده را به یکی از استارت‌آپ‌های فعال در زمینه تولید و توسعه اتومبیل‌های خودران در چین فروخته است.

گفتنی است که جزئیات بیشتر در مورد دادگاه و استدلال‌های مربوط به تبرئه این کارمند سابق اپل منتشر نشده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420