لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درآمد اپ استور دو برابر پلی استور است

درآمد اپ استور دو برابر پلی استور است

 بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، فروشگاه محصولات دیجیتالی اپ استور نزدیک به دو برابر یکی از مهم‌ترین رقیب‌های خود، یعنی پلی استور، درآمد دارد.

این گزارش توسط Sensor Tower منتشر شده است که نشان داده است که اپ استور شرکت اپل در بازه زمان ژانویه تا ژوئن سال جاری میلادی نزدیک به 22.6 میلیارد دلار درآمد در سراسر دنیا داشته است. این مسئله در مقایسه با میزان فروش اپ استور در باز زمان مشابه در سال 2017 میلادی تغییر قابل توجهی داشته و تا حدودی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است. در حقیقت میزان فروش اپ استور از محصولات دیجیتالی در لازم زمان ژانویه تا ژوئن سال 2017 میلادی نزدیک به 26.8 میلیارد دلار بوده که نشان از کاهش 4 میلیارد دلاری این فروشگاه محصولات دیجیتالی در طول یک سال گذشته داشته است.

در این میان مشخص شده است که گوگل پلی به عنوان مهم‌ترین رقیب اپ استور که در زمینه فروش محصولات دیجیتالی به کاربران دستگاه‌های اندرویدی فعالیت می‌کند، در بازه زمانی ژانویه تا ژوئن سال جاری میلادی نزدیک به 11.8 میلیارد دلار درآمده داشته است که این رقم نزدیک به نصب درآمد اپ استور بوده است.

تحلیلگران بر این باور هستند که عدم وجود کیفیت و بازدهی در اپلیکیشن‌های ارائه شده در پلی استور، علت اصلی کاهش میزان درآمد این فروشگاه دیجیتالی نسبت به رقیب اپلی خود است. در حقیقت بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی تمایلی به خرید و پرداخت پول برای اپلیکیشن‌ها ندارند و بیشتر ترجیح می‌دهند تا از اپلیکیشن‌های رایگان استفاده کنند.

این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا کیفیت تجربه کاربری تلفن‌های هوشمند اندرویدی در مقایسه با آیفون‌ها و آیپدها کمتر باشد. در عین حال بسیاری از کاربران آیفون‌ها می‌توانند با خرید اپلیکیشن‌های پولی علاوه بر استفاده از اپلیکیشن‌های باکیفیت‌تر به توسعه دهندگان نیز کمک کنند تا اپلیکیشن‌های کاربردی‌تری برای آینده تولید و عرضه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420