لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تکنولوژی True Tone اپل با تعدادی محدود از نمایشگرها سازگار است

تکنولوژی True Tone اپل با تعدادی محدود از نمایشگرها سازگار است

اپل به تازگی مک بوک پرو 2018 را به همراه تکنولوژی True Tone معرفی کرده است. تکنولوژی True Tone ارائه شده در مک بوک پروهای جدید باعث می‌شود تا شفافیت رنگ و تصویر منتشر شده از دستگاه در نمایشگرهای خارجی باکیفیت بهتری نمایش داده شوند.

در این میان، اپل به تازگی در کنار مک بوک‌ها، سند مربوط به پشتیبانی این محصولات را نیز منتشر کرده است که در آن‌ها مشخص شده که تکنولوژی True Tone تنها با تعداد کمی از نمایشگرهای اکسترنال و مانیتورهای موجود در بازار سازگار است. در این تکنولوژی تصویر تنها باید از طریق کابل‌های اختصاصی تادربولت به نمایشگر انتقال پیدا کند. این مسئله باعث می‌شود تا نمایشگرها و مانیتورهایی که به این درگاه مجهز شده‌اند امکان پشتیبانی از تکنولوژی جدید را داشته باشند.

در این میان، اپل اعلام کرده که تکنولوژی جدید مک بوک‌ها فعلاً با نمایشگرهای تولید شده توسط ال جی سازگار است. بر همین اساس، کاربران مک بوک پرو 2018 که تمایل به استفاده از این فناوری را دارند، باید نمایشگرهای UltraFine 5K یا UltraFine 4K ال جی را خریداری کنند.

این فناوری به کاربران کامپیوترهای جدید مک امکان کنترل نور پس زمینه بر اساس محیط را می‌دهد تا تعادل در رنگ‌های به نمایش در آمده روی نمایشگر ایجاد شود و تصاویر باکیفیت بهتری به چشم کاربران نمایش داده شود. اپل تا پیش از این، تکنولوژی True Tone را در برخی از محصولات خود نظیر آیفون ایکس، آیفون 8، آیفون 8 پلاس و همچنین آیپد پروهای جدید ارائه داده است.

True Tone البته تنها در نمایشگر مک بوک پروهای جدید ارائه نشده است، بلکه اپل نمایشگر لمسی بخش تاچ بار را نیز به این قابلیت مجهز کرده است تا کاربران از طریق آن بتوانند با دقت و کیفیت بیشتری تصاویر مجازی را مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420