لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چهارمین بتای مک او اس 10.14 برای توسعه دهندگان منتشر شد

چهارمین بتای مک او اس 10.14 برای توسعه دهندگان منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش چهارمین بتای مک او اس 10.14 موهاوای را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. این به روز رسانی تنها دو هفته پس از عرضه سومین نسخه بتای مک او اس موهاوای در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است.

در طول دو هفته گذشته، اپل تعدادی از باگ‌های مربوط به سومین بتای مک او اس 10.14 را برطرف کرده تا نسخه بتای چهارم این سیستم عامل را برای توسعه دهندگان ارائه دهد. توسعه دهندگانی که حساب 99 دلاری شرکت اپل را از طریق کارت‌های اعتباری قابل قبول توسط شرکت اپل خریداری کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش دولوپر سنتر، آپدیت جدید را دریافت کرده و آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

در این نسخه، تمامی بخش‌های سیستم عامل مک او اس 10.14 مجهز به حالت تاریک شده‌اند. این در حالی است که در نسخه‌های قبلی برخی از بخش‌های جزئی فاقد این قابلیت بودند و همچنان با همان ظاهر سفید رنگ نشان داده می‌شدند. در این میان، اپل در نسخه چهارم بتای مک او اس موهاوای، مشکلات و باگ‌های مربوط به عدم پاسخگویی تغییر خودکار حالت تاریک و روشن را برطرف کرده است تا کاربران بتوانند با اطمینان بیشتری بین حالت‌های مختلف و بر حسب زمان‌های گوناگون در طول شبانه روز سوئیچ کنند.

Markup tools ارائه شده در چهارمین نسخه مک او اس 10.14 نیز امکان تغییر و ویرایش سریع اسکرین شات‌های گرفته شده را به کاربران می‌دهند. علاوه بر این، نسخه جدید بتای سیستم عامل دسکتاپ اپل مجهز به قابلیت پشتیبانی از دوربین آیفون‌ها و آیپدها از طریق کانتینیویتی در کامپیوترهای مک شده است.

در این نسخه همچنین اپلیکیشن‌های جدید ارائه شده نظیر Home، Stocks و NEWS نیز تغییر کرده‌اند تا کاربران بتوانند بدون مشکلات متعدد از آن‌ها استفاده کنند.

گفتنی است که نسخه نهایی مک او اس 10.14 موهاوای قرار است نهایتاً تا پاییز امسال آماده عرضه به صورت عمومی برای کاربران عادی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420