لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ایموجی‌های جدید خود را منتشر کرد

اپل ایموجی‌های جدید خود را منتشر کرد

 امروز هفدهم جولای، روز جهانی ایموجی‌ها است و به همین دلیل اپل تصاویری از سری جدید ایموجی‌های طراحی شده در دستگاه‌های خود را منتشر کرده است.

این ایموجی‌ها قرار است به عنوان بخشی از یونیکد 11 و در آینده‌ای نزدیک آماده عرضه به تمامی کاربران شوند. مجموعه ایموجی‌های جدید شامل 70 شکلک متنوع می‌شود که قرار است در نسخه‌های جدید آی او اس و مک او اس آماده استفاده کاربران شوند.

اپل سال گذشته شکلک‌های مربوط به رنگ‌های مختلف پوست را به مجموعه ایموجی‌ها اضافه کرده بود. اما حالا اپل در توسعه مجموعه ایموجی‌های 2018، رنگ‌های مو را نیز اضافه کرده است. شکلک‌های جدید شامل صورت‌های دارای موی قرمز و خاکستری رنگ و همچنین موهای فرفری می‌شود. اپل همچنین شکلک‌های مربوط به صورت‌های بدون مو را نیز به این مجموعه اضافه کرده است.

علاوه بر شکلک‌ها، اسمایلی‌های مجموعه 2018 ایموجی‌ها نیز شامل صورت یخ زده، صورتک مهمانی، صورتک خوشحال به همراه قلب و ابر قهرمان زن و مرد می‌شود. اپل در تولید دیگر ایموجی‌ها از سمبل‌ها نیز استفاده کرده است. سمبل‌هایی نظیر چشم نظر و موارد دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده تا است.

ایموجی‌های دیگر این مجموعه شامل حیوانات، میوه‌ها و خوراکی‌های جدید نظیر طوطی، کانگورو، خرچنگ، کاهو، انبه و کاپ کیک می‌شود.

اپل تصمیم دارد طبق رسم هرساله خود این ایموجی‌های جدید را نهایتاً تا پاییز سال جاری میلادی و مشخصاً زمان عرضه آی او اس 12 برای کاربران عرضه کند. کوپرتینویی‌ها همواره در تولید محصولات نرم افزاری خود به ایموجی‌ها اهمیت ویژه‌ای داده‌اند و به همین دلیل طراحی زیباتری از آن‌ها را در دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های خود به کار گرفته‌اند.

اپل بر این اعتقاد است که ایموجی‌ها می‌تواند نحوه ارتباط انسان‌ها را از طریق دستگاه‌های الکترونیکی متحول کند؛ به همین دلیل مجموعه ایموجی‌های جدید به صورت هر ساله روی تمامی سیستم عامل‌های شرکت اپل که امکان برقراری ارتباط دارند، ارائه می‌شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420