لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی اپلیکیشن RunGap برای آیفون

معرفی اپلیکیشن RunGap برای آیفون

توضیحات اپلیکیشن :

اپلیکیشن Activity به صورت رسمی توسط اپل توسعه یافته است و کاربران اپل واچ‌ها از طریق آن می‌توانند اطلاعات مختلف ورزشی خود را ردیابی و ثبت کنند.

در این میان، مواقعی پیش میاید که کاربران تصمیم به استفاده از دیگر سرویس‌های ورزشی برای ثبت فعالیت‌های فیزیکی خود می‌گیرند. این مسئله ممکن است به دلیل افزایش دقت یک اپلیکیشن خاص برای یک فعالیت ورزشی منحصر به فرد و یا عدم پشتیبانی Activity از یک رشته ورزشی باشد. در این میان، برخی کاربران تمایل دارند تا اطلاعات خود را با کاربران دیگر سرویس‌ها نیز به اشتراک بگذارند؛ برای مثال برای اشتراک گذاری فعالیت ورزشی روزانه از Activity به اپلیکیشن فیت بیت و ارسال این اطلاعات به کاربران دیگری که از دستبند فیت بیت استفاده می‌کنند، باید از روشی خاص برای انتقال اطلاعات استفاده کنند.

نیاز به انجام چنین کارهایی در حقیقت ایده ابتدایی تولید اپلیکیشن RunGap است. RunGap در حقیقت یک اپلیکیشن مدیریت داده‌های ورزشی است که می‌تواند بین 20 سرویس متفاوت، اطلاعات ورزشی را انتقال دهد. کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن اطلاعات اپل واچ خود را با کاربران دیگر برندهای پوشیدنی‌های هوشمند، شامل Polar, Garmin, Endomondo, RunKeeper, Strava, Runtastic, Suunto, TomTom, Adidas, Fitbit, SportsTracker, Apple Health, Nike+ را انتقال دهند.

روند کار با این اپلیکیشن نیز بسیار ساده و آسان است و تنها کافی است پس از نصب آن، دسترسی‌های لازم برای همگام سازی اطلاعات ورزشی خود را به آن بدهید تا این اپلیکیشن بتواند اطلاعات ورزشی اپل واچ را در اختیار دیگر سرویس‌ها قرار دهد.

یکی دیگر از ایده‌های خوب برای استفاده از این اپلیکیشن این است که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات اپل واچ‌های غیر نایک پلاس را به سرویس Nike+ اضافه کنید.

علاوه بر این، اپلیکیشن RunGap بسیاری از رشته‌های ورزشی که در Activity پشتیبانی نمی‌شود را با استفاده از اپل واچ ردیابی می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420