لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل احتمالاً مودم تمامی آیفون 2018 را تأمین می‌کند

اینتل احتمالاً مودم تمامی آیفون 2018 را تأمین می‌کند

 مشکلات قانونی مختلف بین اپل و کوالکام باعث شده تا این دو کمپانی تصمیم به کاهش حجم همکاری یک دیگر بگیرند. این مسئله می‌تواند منجر به سفارش دادن تمامی تراشه‌های مودم آیفون‌های 2018 به اینتل توسط شرکت اپل شود.

تا پیش از این، اپل وظیفه تولید تراشه مودم تمامی آیفون‌های 2016 را به شرکت کوالکام واگذار کرده بود و همین مسئله باعث شده بود تا تمامی مدل‌های آیفون 7 و 7 پلاس به قبل با تراشه‌های این کمپانی به بازار عرضه شوند. اما افزایش اختلاف‌های میان این دو شرکت باعث شد تا اپل در سال 2017 تصمیم بگیرد تا حجم سفارش‌ها و همکاری خود را با کوالکام کاهش دهد. بر همین اساس، برخی از مدل‌های آیفون ایکس و آیفون 8 و 8 پلاس با تراشه‌های XMM 7480.ساخته شدند که حاصل همکاری مدیاتک و اینتل بود.

اما حالا پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا در سال جدید، وظیفه تأمین تراشه‌های ارتباطی مناسب برای آیفون‌های 2018 را به طور کامل در اختیار اینتل قرار دهد و با این کار به طور کامل با شرکت کوالکام قطع همکاری کند.

قطع همکاری اپل با کوالکام و شایعات مربوط به آن از یک طرف باعث شده تا سهام کوالکام در مدت کوتاهی، به یک باره کاهش پیدا کند و از طرف دیگر، بسیاری از کاربران آیفون‌ها از تصمیم اپل مبنی بر استفاده از تراشه‌های اینتل در آیفون‌های جدید ناراضی باشند؛ چرا که تست‌های انجام شده از دو مدل از آیفون‌های ایکس نشان داده که سرعت دانلود و آپلود مودم‌های اینتل در شبکه LTE و در حالت حرکت، بسیار پایین‌تر از مودم‌های ساخته شده توسط کوالکام است.

البته باید به یاد داشت که ادعای تولید تمامی مودم‌های آیفون‌های 2018 توسط اینتل در سطح شایعه‌ای تائید نشده است، چرا که تا پیش از این Fast Company ادعا کرده بود که اینتل 70 درصد از تراشه‌های آیفون‌های 2018 را تولید می‌کند و همچنان 30 درصد از این تراشه‌ها توسط کوالکام تولید و عرضه می‌شوند. Fast Company همچنین تائید کرده بود که شرکت اپل احتمالاً در صورت عدم توافق با کوالکام از سال 2019 به بعد قطع همکاری کامل خود با این کمپانی را اعلام می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420