لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دیدگاه مردم آمریکا نسبت به دارندگان آیفون ها و آیپدها چگونه است

دیدگاه مردم آمریکا نسبت به دارندگان آیفون ها و آیپدها چگونه است

محصولات شرکت اپل همواره به عنوان دستگاه‌هایی اتکاپذیر و پرکاربرد در میان کاربران شناخته شده‌اند. در این میان، دیدگاه مردم کشورهای مختلف نسبت به دارندگان آیفون ها و آیپدها تا حدودی متفاوت است.

بر اساس نتایج یک تحقیق انجام شده در دانشگاه شیکاگو، مشخص شده است که داشتن حداقل یکی از محصولات اپل، به ویژه آیفون یا آیپد توسط کاربران باعث میشود تا مردم آمریکا آنها را به چشم افراد ثروتمند نگاه کنند. در این تحقیق مشخص شده است که نزدیک به 70 درصد از افرادی که از آیفون ها و آیپدها استفاده می‌کنند، درآمد بسیار بیشتری نسبت به متوسط درآمد دیگر افراد جامعه آمریکا دارند.

جالب اینجا است که این مسئله تنها به خرید محصولات گران قیمت شرکت اپل نظیر آیفون ایکس با قیمت 1000 دلار محدود نمی‌شود و کاربران تمامی مدل‌های آیفون و آیپد از لحاظ مالی قدرت بیشتری نسبت به دیگر افراد جامعه دارند. اطلاعات منتشر شده از این نظرسنجی نشان داده است که 66.9 درصد از کاربران آیفون ها که از درآمد بسیار بالایی برخوردار هستند، اقدام به خرید آیپدها نیز کرده‌اند.

در این میان 59.5 درصد از افراد ثروتمند در آمریکا از تلفن‌های هوشمند اندرویدی استفاده می‌کنند. این مسئله نشان میدهد که با وجود تمایل بسیار زیاد ثروتمندان به خرید آیفون ها، داشتن این تلفن‌های هوشمند لزوماً به نشانه پولدار بودن فرد به حساب نمی‌آید. با این حال، دیدگاه مردم آمریکا نسبت به کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد همواره متفاوت بوده است و آنها را به چشم افرادی ثروتمند می‌بینند؛ هرچند که برخی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی پرچم‌دار، از لحاظ گران قیمت بودن، دست کمی از آیفون‌های اپل ندارند.

این مسئله می‌تواند نشان دهنده این باشد که مردم آمریکا، همواره آیفون ها و آیپدها را به چشم ابزارهایی لوکس و گران در نظر می‌گیرند که معمولاً افراد ثروتمند اقدام به خرید آنها می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420