لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 6 بیشترین میزان خرابی را در میان دیگر آیفون ها دارد

آیفون 6 بیشترین میزان خرابی را در میان دیگر آیفون ها دارد

نتایج یک تحقیق به تازگی نشان داده است که آیفون 6 بیشترین میزان خرابی را در میان تلفن‌های هوشمند شرکت اپل دارد. بر اساس رده بندی انجام شده از نتیجه این تحقیق، مشخص شده است که دو مدل آیفون 6 و آیفون 6 اس در مقایسه با دیگر مدل‌های تلفن هوشمند آیفون میزان خرابی بیشتری داند.

این تحقیق توسط«موسسه تعمیر و امنیت دستگاه‌های همراه» انجام شده و نتایج آن اولین بار در وب سایت Blancco منتشر شده است. گفتنی است که این تحقیق در طول 5 سال گذشته، تمامی مدل‌های تلفن هوشمند آیفون را مورد بررسی قرار داده و طی آن نظیر سنجی‌های متعددی از میزان خرابی دستگاه از کاربران شده است.

بر اساس نتایج منتشر شده، آیفون 6 در 22 درصد مواقع با مشکلات و خرابی‌های متعدد مواجه میشود. این مسئله به آن معنا است که از هر 5 آیفون 6 یک دستگاه حداقل یک بار با مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری درگیر بوده است. در ادامه نتایج مشخص شده است که آیفون 6 اس با داشتن 16 درصد خرابی‌ها، در مقام دوم آیفون‌های غیرقابل اتکا قرار دارد.

جالب است بدانید که قابل اتکاترین دستگاه در این لیست، آیفون 5 اس بوده است که تنها در 5 درصد مواقع با مشکلات متعدد مواجه شده است. در عین حال آیفون 7 تنها در 8 درصد مواقع با خرابی‌های متعدد مواجه شده است و آیفون 8 و آیفون ایکس نیز میزان خرابی 3 درصد را داشته‌اند.

در ادامه نتایج این بررسی، مشخص شده است که به طور کل تمامی تلفن‌های هوشمند آیفون از درصد اتکاپذیری بیشتری نسبت به تلفن‌های هوشمند اندرویدی برخوردار هستند. در ادامه گزارش Blancco اعلام شده که نزدیک به 27.4 درصد از تلفن‌های هوشمند سامسونگ حداقل یک بار با مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد مواجه می‌شوند. این مسئله در مورد محصولات دیگر شرکت های فعال در زمینه تولید تلفن های هوشمند اندرویدی بدتر نیز هست و درصد خرابی این محصولات حتی به 30 درصد نیز میرسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373