لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شرایط خدمات پس از فروش مک بوک پرو 2018 مشخص شد

شرایط خدمات پس از فروش مک بوک پرو 2018 مشخص شد

شرکت اپل پس از معرفی مک بوک پرو 2018 در وب سایت رسمی خود، اقدام به اعلام شرایط ارائه خدمات پس از فروش این محصولات کرده است.

بر اساس ادعای وب سایت رسمی اپل، فرایند ارائه خدمات پس از فروش مک بوک پرو 2018 قرار است از اواخر جولای سال جاری میلادی شروع شود. برخی از این خدمات از طریق وب سایت شرکت اپل و از راه دور در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برخی دیگر باید از طریق مراجعه حضوری به اپل استورهای رسمی ارائه شود.

اپل در توضیح شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش مک بوک پرو 2018 سه نکته اصلی را عنوان کرده است که شامل موارد زیر میشود:

  • 1.مک بوک پرو 2018 با سایز 13 اینچ تاچ بار، مجهز به مدل جدید شارژرهای اپل شده است. اپل اعلام کرده که در صورت خرابی این آداپتورها فرایند تعویض آنها را از اواخر جولای آغاز می‌کند. شرط اپل برای تعویض شارژرهای مک بوک پرو 2018 با سایز 13 اینچ تاچ بار، سالم بودن فیزیکی آنها بوده و این لوازم جانبی باید عاری از هر نوع خط و خش باشند.
  • 2.ارائه خدمات تعویض کیبورد مک بوک پرو 2018 از اواسط ماه اوت سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. اپل اعلام کرده که در صورت خرابی کیبوردها، دستگاه را به صورت حضوری مورد بررسی قرار میدهد و در صورت تائید متخصصین، خدمات تعویض را ارائه میدهد. البته لازم به یادآوری است که در بررسی‌های iFixit مشخص شده است که لایه محافظ سیلیکونی که اپل در زیر کیبوردها قرار داده، باعث شده تا احتمال خرابی این محصولات کاهش یابد.
  • 3.فرایند ارائه خدمات پس از فروش دیگر قطعات مک بوک پرو 2018 از اواخر ماه سپتامبر (شهریور 1397) شروع خواهد شد و اپل تنها پس از بررسی دستگاه‌ها اقدام به تعویض یا تعمیر دستگاه‌ها می‌کند.

گفتنی است که مک بوک پرو 2018 از همین حالا و از طریق وب سایت رسمی اپل در برخی از کشورها قابل خریداری است. اپل همچنین این سری از محصولات را در برخی از اپل استورهای آمریکا آماده فروش کرده است. با این حال پیش بینی میشود که تا روزهای پایانی ماه آینده، این محصولات در سراسر جهان آماده عرضه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420