لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تولید نمایشگرهای آیفون 9 را به ال جی واگذار کرد

اپل تولید نمایشگرهای آیفون 9 را به ال جی واگذار کرد

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته است تا در زمینه تولید نمایشگر ال سی دی مربوط به آیفون 9 با ال جی همکاری کند. بر همین اساس، ال جی باید علاوه بر تولید بخشی از نمایشگر اولد مربوط به آیفون 11 و 11 پلاس، پنل‌های ال سی دی آیفون 9 را نیز تولید کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری Digitimes شرکت اپل تصمیم گرفته است تا همکاری گسترده‌ای را در زمینه تولید نمایشگرهای ال سی دی آیفون 9 با ال جی شروع کند. تا پیش از این، شرکت اپل تصمیم داشت تا برای تولید نمایشگرهای اولد به کار رفته در پرچم‌داران آیفون 2018 با ال جی همکاری کند؛ اما مشکلات مربوط به عدم توان ال جی در تأمین تعداد مشخصی از نمایشگرهای اولد باعث شد تا اپل وظیفه تولید این قطعات را برای یک سال دیگر به سامسونگ واگذار کند.

اپل تنها بخش کوچکی از تولید پنل‌های اولد مورد نیاز برای آیفون 11 و آیفون 11 پلاس را در اختیار ال جی قرار داده است، با این حال سفارش تولید نمایشگرهای ال سی دی مورد نیاز برای آیفون 9 که با اندازه 6.1 اینچ تولید میشود را به این کمپانی واگذار کرده است.

Digitimes ادعا کرده است که ال جی باید طی این سفارش تعداد 20 میلیون نمایشگر ال سی دی 6.1 اینچ مورد نیاز برای آیفون 9 را به اپل تحویل دهد. ال جی در کنار پنل‌های ال سی دی، موظف به تولید 3 تا 4 میلیون پنل اولد 5.8 و 6.5 اینچی مورد نیاز برای آیفون‌های پرچم‌دار نیز شده است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که قدرت ال جی در زمینه تولید نمایشگر G7 ThinQ باعث شده تا اپل تصمیم به همکاری با این کمپانی کره‌ای در زمینه تولید نمایشگر آیفون ها بگیرد.

بر اساس پیش بینی‌های انجام شده، اپل تا پاییز سال جاری میلادی دو مدل آیفون 5.8 و 6.5 اینچی را به ترتیب با نام‌های آیفون 11 و آیفون 11 پلاس، به همراه یک نسخه ارزان قیمت 6.1 اینچی با نام آیفون 9 آماده عرضه به دنیا می‌کند. 

بیشتر بخوانید

برای آگاهی از شایعات در مورد آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید

شایعات آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420