لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی جدید از اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 11 اینچ

تصاویر مفهومی جدید از اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 11 اینچ

شایعات در مورد محصولات جدید اپل در حال گسترش است و حالا وب سایت 9to5mac بر اساس برخی از گزارش‌های قابل اتکا، اقدام به انتشار تصاویری مفهومی از اپل واچ سری 4 و آیپد پرو 11 اینچ منتشر کرده است.

بر اساس شایعات مطرح شده توسط مینگ چی کو شرکت اپل تصمیم دارد تا طراحی نمایشگر بدون حاشیه را در تمامی محصولات خود اعمال کند. این مسئله باعث می‌شود تا با حذف فام و حاشیه، اندازه نمایشگر دستگاه بزرگ‌تر شود. بر همین اساس، اپل با به کار گیری این طراحی می‌تواند نسل جدید آیپد پرو را با همان ابعاد آیپد پرو 10.5 اینچ 2017؛ اما با نمایشگر 11 اینچ تولید و عرضه کند. علاوه بر این، طراحی بدون حاشیه باعث می‌شود تا اپل واچ‌های سری 4 در سایز 38 و 42 میلی متری، بدون تغییر ابعاد نسبت به سری‌های قبلی، به ترتیب با نمایشگرهای 1.57 و 1.78 تولید و عرضه خواهند شد.

علاوه بر این شایعات در مورد اندازه نمایشگر اپل واچ‌ها، برخی از تحلیلگران نیز بر این ادعا هستند که نحوه کاربری دیجیتال کراون در این ساعت‌های هوشمند تغییر خواهد کرد و اپل به جای رابط چرخشی، از یک رابط لمسی حساس به فشار به عنوان جایگزین دیجیتال کراون استفاده می‌کند.

تا پیش از این، تصور می‌شد که اپل با به کار گیری طراحی بدون حاشیه و دوربین ترودپت، آیپد 11 اینچی را با شباهت کامل به آیفون ایکس تولید می‌کند که این مسئله باعث ایجاد بریدگی در بالای نمایشگر می‌شود. اما تصاویر مفهومی منتشر شده در وب سایت 9to5mac نشان می‌دهند که اپل می‌تواند حاشیه کوچکی را در اطراف آیپد 11 اینچ قرار دهد تا دیگر نیازی به ایجاد بریدگی یا ناچ در بالای نمایشگر نباشد.

علاوه بر این، مشخص شده است که اپل در تولید آیپدهای جدید با ارائه سیستم احراز هویت فیس آیدی، دکمه هوم و تاچ آیدی را از آن حذف خواهد کرد که این مسئله به خودی خود باعث افزایش سایز نمایشگر و حذف نوار بخش پایینی در نمایشگر می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420