لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا کامپیوترهای مک رو به افول هستند؟

آیا کامپیوترهای مک رو به افول هستند؟

 اولین مدل‌ها از سری مک بوک پرو 2018 دو روز پیش در حالی معرفی و عرضه شد که بسیاری از تحلیلگران و طرفداران محصولات کمپانی اپل کاملاً شگفت زده شده بودند.

اپل در حقیقت هیچ مراسمی یا حتی کنفرانس خبری ساده نیز برای رونمایی از این محصولات و توضیح قابلیت‌های جدید آن‌ها برگزار نکرد. در حقیقت کمپانی اپل به یک باره تمامی مدل‌های مک بوک پرو 2018 را در وب سایت خود موجود کرد و یکی از سخنگویان آن درباره تغییرات اعمال شده در این محصولات، توضیحات مختصری ارائه کرد.

این در حالی است که اپل تا پیش از این برای معرفی هر یک از محصولات خود، مراسمی جداگانه در نظر می‌گرفت و توضیحات کاملی در مورد این محصولات به کاربران و علاقه‌مندان ارائه می‌داد. اپل حتی عرضه مک بوک پروهای 2018 را تا زمان برگزاری کنفرانس پاییزی خود به تأخیر نینداخت تا در کنار معرفی آیفون‌ها به بررسی قابلیت‌های مک بوک پرو 2018 نیز بپردازد.

همین مسئله باعث شده تا بسیاری از تحلیلگران بر این اعتقاد باشند که شرکت اپل دیگر مثل سابق به کامپیوترهای مک اهمیت نمی‌دهد و در عین حال تمام تمرکز خود را روی تولید دستگاه‌های دیگر نظیر آیفون‌ها و آیپدها گذاشته است. اپل همچنان برای معرفی و رونمایی آیفون‌ها و آیپدها مراسم پر سرو صدایی برگزار می‌کند و حتی نسخه‌های جدید این محصولات را پیش از عرضه به بازار در اختیار وب سایت‌های فعال در زمینه بررسی دستگاه‌های الکترونیکی قرار میدهد.

عدم به روز رسانی سری کامپیوترهای مک مینی نیز می‌تواند به عنوان یک مسئله مهم دیگر در مورد افول سری کامپیوترهای مک به حساب آید. اپل از سال 2014 تا به امروز هیچ محصول جدیدی از این سری را به بازار عرضه نکرده است؛ با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل تا پاییز امسال از نسخه جدید مک مینی‌ها رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420