لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا پرداخت 50 میلیون تومان برای خرید یک مک بوک پرو 2018 ارزش دارد؟

آیا پرداخت 50 میلیون تومان برای خرید یک مک بوک پرو 2018 ارزش دارد؟

اپل به تازگی سری اول مک بوک پرو 2018 را با بهبودهای سخت افزاری آماده عرضه به بازار کرده است که گران‌ترین مدل آن با قیمت 6699 دلار به فروش می‌رسد.

این محصول در صورت عرضه در ایران احتمالاً با قیمتی بیش از 50 میلیون تومان در بازار ایران آماده عرضه می‌شود. به همین دلیل باید بررسی کرده که آیا پرداخت این مبلغ برای خرید یک مک بوک پرو 2018 ارزش دارد یا خیر.

پیش از بررسی، باید گفت که شروع قیمت مک بوک پرو 2018 در نسخه 13 اینچی از 1299 دلار برای نسخه بدون تاچ بار و در نسخه 15 اینچی از 2399 دلار است. در حقیقت قیمت 6699 دلار برای گران قیمت‌ترین مدل از مک بوک پرو 2018 خواهد بود.

مدل 6699 دلاری مک بوک پرو 2018 در سایز 15 اینچ و به همراه پردازنده شش هسته‌ای Core i9 نسل هشتم با فرکانس 2.9 گیگاهرتز تولید شده است که امکان افزایش فرکانس تا 4.8 گیگاهرتز را در حالت توربو بوست دارد.این محصول همچنین دارای 32 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز بوده و مجهز به 4 ترابایت ذخیره سازی اس اس دی است.

اپل همچنین باندل های نرم افزارهای حرفه‌ای نظیر Final Cut Pro X و Logic Pro X را به ترتیب با قیمت 299.99 و 199.99 دلار نیز آماده کرده است که در صورت نصب شدن روی دستگاه به قیمت آن می‌افزاید.

با بررسی قدرت سخت افزاری این محصول باید گفت که گران قیمت‌ترین مک بوک 2018 در حقیقت در جایگاه یک لپ تاپ معمولی جای نمی‌گیرد؛ بلکه این محصول را باید به عنوان یک ورک استیشن پرچم‌دار در نظر گرفت که برای انجام کارهای فوق حرفه‌ای مناسب است. در حقیقت مک بوک پرو 2018 با قیمت 6699 دلار قدرتمندترین کامپیوتر شخصی در دنیای امروز به حساب میاید که می‌تواند از پس انجام تمامی کارهای حرفه‌ای برآید. مک بوک پروی 15 اینچی مبتنی بر پردازنده Core i9 در حقیقت یک ورک استیشن همراه است که از لحاظ قدرت پردازشی دست کمی از کامپیوترهایی نظیر آیمک پرو ندارد. بر همین اساس این محصول را می‌توان یک نسخه سبک و همراه از آیمک پرو در نظر گرفت که امکان حمل و سیار بودن نیز به آن اضافه شده است.

به همین دلیل، خرید این محصول یک سرمایه گزاری طولانی مدت و منطقی برای افراد حرفه‌ای به حساب میاید؛ هر چند که خرید آن برای کاربران عادی ممکن است از توجیه کمتری برخوردار باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373